Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MTB groeve Lessen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] MTB groeve Lessen


    Vandaag foto's gaan nemen in de groeve van Lessen - die nog in uitbating is
    De plaatselijke MTB club heeft 1 dag per jaar de toelating om de groeve te betreden - op andere dagen is dit verboden terrein.
    We hebben de wagen boven achtergelaten en stappen bergaf naar 92m onder zeespiegel waar de bevoorrading is - een wandeling van 2 km
    De montainbiker rijdt bergop ons tegemoet
    1 ding is zeker - Bergaf was makkelijker dan nadien terug bergop
    Sommige nog diepere delen van de groeve zijn onder water gelopen en worden gebruikt door clubs om te duiken
    De grootsheid van de put is moeilijk in een beeld te vatten maar heb dat in de compo toch beetje geprobeerd



    Dronebeelden van deze groeve in volgend 3min filmpje (zeer de moeite) : klik
    Last edited by blauwzwart; 21 augustus 2022, 19:26.
    mijn website : klik

  • #2
    Re: MTB groeve Lessen

    Prachtige opname Peter, ook indrukwekkende beelden van de drone. TOP.
    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

    Comment


    • #3
      Re: MTB groeve Lessen

      Het is ook een voorbeeld hoe we de natuur inpalmen. Goed voor je fysiek en hopelijk prachtige foto's.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: MTB groeve Lessen

        Een prachtige setting voor deze sport. Door de ronding van de mijn achteraan krijg je een mooie omkadering van de fietser.

        Comment


        • #5
          Re: MTB groeve Lessen

          Mooi met deze achtergrond maar wel een beetje spijtig van die wandelaar.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: MTB groeve Lessen

            Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
            Mooi met deze achtergrond maar wel een beetje spijtig van die wandelaar.
            Dat niet zomaar een wandelaar - dat is Geert - we waren samen en hij heeft dronebeelden gemaakt
            Heb Geert niet weggewerkt - vond hem nut hebben in de foto - als referentie - door te vergelijken met de fietser ontstaat een dieptegevoel - denk ik
            Dank vr kijken en schrijven
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: MTB groeve Lessen

              Mooi beeld, maar gezien de wandelaar had ik de fietser graag een klein metertje verder in beeld gezien zodat ze niet zo dicht bij elkaar stonden...(of de wandelaar iets meer links in beeld, was nog beter...)
              grt
              Gerrit

              Comment


              • #8
                Re: MTB groeve Lessen

                Nog mooier na paar klikken
                Rp

                Comment

                Working...
                X