Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude haven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Oude haven

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Oude haven

    Zoals regelmatig bij jouw beelden heb ik het gevoel dat de bewerking het zeker niet mooier maakt.
    I put the sexy in dyslexia

    Comment


    • #3
      Re: Oude haven

      Raymond, je moet me nu toch eens uitleggen wat jou bedoeling is dat je ons deze bewerking laat zien.
      Ik zie een donkere voorgrond, enkele nietszeggende gevels en enkele rode pannen.
      Ik tracht altijd het idee van de kunstenaar te achterhalen, maar soms kan ik dat niet. Ik weet al te best dat de geest van een kunstenaar meestal ondoorgrondelijk is, maar kan je mij hier even op weg zetten?
      grt
      Gerrit
      Last edited by de Gerre; 27 augustus 2022, 19:50.

      Comment


      • #4
        Re: Oude haven

        Aparte bewerking...Medenblik...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Oude haven

          Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
          Raymond, je moet me nu toch eens uitleggen wat jou bedoeling is dat je ons deze bewerking laat zien.
          Ik zie een donkere voorgrond, enkele nietszeggende gevels en enkele rode pannen.
          Ik tracht altijd het idee van de kunstenaar te achterhalen, maar soms kan ik dat niet. Ik weet al te best dat de geest van een kunstenaar meestal ondoorgrondelijk is, maar kan je mij hier even op weg zetten?
          grt
          Gerrit
          Ik durf een onderwerp al eens anders te benaderen meestal wanneer me iets in 't bijzonder aanspreekt of vaststel Gerrit. Hier viel me die aantal kleine rode daken op in het zonlicht op dat moment, dit vond ik zo romantisch in het kader van het algemene beelden het historisch verleden, dat mijn fantasie begon te werken zodat ik enkel die daken heb geselecteerd om te behouden en te benadrukken. Je hoeft uiteraard niet met mijn visie akkoord te zijn, dat vraag ik aan niemand
          Dank voor je reactie alsook bert en bouk.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Oude haven

            Bedankt Raymond, nu kan ik de foto al beter "lezen"
            grt Gerrit

            Comment


            • #7
              Re: Oude haven

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              Aparte bewerking...Medenblik...?
              grt,bouk.
              Eens👍 Maar het is MedeMblik bouk 😉
              Rp

              Comment

              Working...
              X