Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke winkel voor videocards

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke winkel voor videocards

    Waar kan ik goed geprijsde analoge video capturecards kopen, ben meestal in Antwerpen?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: welke winkel voor videocards

    Online computerwinkel sinds 1997. Gratis levering volgende werkdag vanaf 250 euro.



    die kanten uit, zou ik deze winkel aanraden.....
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: welke winkel voor videocards

      Idd scherpe prijzen en redelijk goede service (meestal ok, 1 x kleine farce meegemaakt)
      Wel best via de site bestellen en dan gaan afhalen.

      Comment


      • #4
        Re: welke winkel voor videocards

        Als je echt een kaart wil aanschaffen voor videobewerking, en je daar goed op toeleggen, ga dan eens langs bij Format C in het Antwerpse.

        Een aantal vrienden die met videobewerking bezig zijn hebben daar hun spullen gekocht nadat ze een heleboel advies hadden gekregen. Je ploft namelijk best niet zomaar gelijk welk kaartje in je bestaande PC.... dat kan je namelijk veel hoofdpijn bezorgen nadien.

        Ik spreek wel over enkele jaren geleden. Volgens een kennis die recent nog eens is langs geweest gebeurt het nu wel meer dat ze minder tijd nemen voor hun klanten.

        Comment


        • #5
          Re: welke winkel voor videocards

          http://www.dullaert.net

          Comment


          • #6
            Re: welke winkel voor videocards

            bedankt
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment

            Working...
            X