Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

faillliet van de werking van Bpost ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • faillliet van de werking van Bpost ?

    Mijn schoonmoeder krijgt al 4 weken geen tijdschriften meer (Libelle en Point de Vue).

    We hebben klacht ingediend bij de uitgevers die het probleem gingen aankaarten bij Bpost.

    Tegelijkertijd blijkt via de lokale fb-pagina dat de post in die wijk sedert weken de soep indraait.
    Via een medewerker van het trieercentrum worden we op FB aangespoord om de klantendienst van Bpost te bellen, een mail te sturen naar de ombudsman en vervolgens naar het distributiecentrum in Laken te gaan om de post zelf op te halen.
    Het distributiecentrum zou kampen met een personeelstekort.

    Blijkbaar slaagt Bpost er dus niet in om haar belangrijkste taak (bedelen van post) naar behoren uit te voeren en moeten burgers hun post zelf gaan ophalen.


    Zijn er anderen die met dezelfde problemen geconfronteerd worden ?

    Benieuwd naar de ervaringen van anderen.

  • #2
    faillliet van de werking van Bpost ?

    Ik denk dat ze alle postbodes (of uurroosters) naar onze gemeente gestuurd hebben.
    Rond nieuwjaar duurde het tot 20 dagen om een prior zending te ontvangen (brieven), pakjes waren nooit een echt probleem.
    Heden komt de post tot vijf (5) keer per dag langs en de ochtendleveringen van de krant om 05:30 reken ik niet eens mee, geen idee waarom ze zo vaak komen maar echt interessant lijkt me dat toch niet.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: faillliet van de werking van Bpost ?

      Heb hetzelfde meegemaakt.Libelle,Knack,Autogids
      Mail gestuurd naar B-post op vrijdag,omdat ik ze nog een dag respijt gaf.De weken voordien waren de tijdschriften een dag te laat.
      Maandagmorgen al telefoon gekregen van B-post. Vijf dagen nadien was alles al geregeld.
      Verklaring toen was dat er personeels tekort was door corona.(wat goed kon toen).
      Je kunt de ontbrekende nummers toch laten na zenden.Moet eens kijken op sites van die tijdschriften.
      Had toen uiteindelijk alles in dubbel.De oorspronkelijke en de nagezonden.

      Comment


      • #4
        Re: faillliet van de werking van Bpost ?

        Een brief gestuurd naar het eigen adres en gepost in Anderlecht heeft er 21 dagen over gedaan om bij de bestemmeling/verstuurder aan te komen.
        Crazy.

        Comment

        Working...
        X