Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blits en blut (bedelpoes#2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Blits en blut (bedelpoes#2)

    [/url]
    Last edited by bommasien; 19 juli 2022, 16:52.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Blits en blut (bedelpoes#2)

    Sprekend beeld maar de foto recht zetten zou hem alleen maar krachtiger maken. ( sorry maar het is een beetje een neurotisch kantje van me dat afknapt op foto's die niet helemaal recht staan ) Doordat je niet evenwijdig met de muur staat, mag je niet rekenen op de horizontale lijnen om je beeld recht tet zetten. Hierbij maak je best gebruik van de verticale lijnen zoals de muur en de deur.
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

    Comment


    • #3
      Re: Blits en blut (bedelpoes#2)

      Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
      Sprekend beeld maar de foto recht zetten zou hem alleen maar krachtiger maken. ( sorry maar het is een beetje een neurotisch kantje van me dat afknapt op foto's die niet helemaal recht staan ) Doordat je niet evenwijdig met de muur staat, mag je niet rekenen op de horizontale lijnen om je beeld recht tet zetten. Hierbij maak je best gebruik van de verticale lijnen zoals de muur en de deur.
      bedankt toegepast zonder update te plaatsen(oeps)
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Blits en blut (bedelpoes#2)

        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        bedankt toegepast zonder update te plaatsen(oeps)
        Beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X