Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mother and Baby

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mother and Baby

    Toch gaat er niets boven de intieme band tussen een moeder en haar baby.

    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: Mother and Baby

    Heel knap - mooi (be)licht
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Mother and Baby

      Mooie belichting.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Mother and Baby

        Prachtige foto door de prachtige belichting.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Mother and Baby

          inderdaad knappe belichting, maar ondersteunt wel niet de "moeder-kind relatie" zoals de titel aangeeft.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: Mother and Baby

            Voor mij ondersteund dit beeld exact de mooie intimiteit die moeder en baby hebben. Mooie foto!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Mother and Baby

              Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              inderdaad knappe belichting, maar ondersteunt wel niet de "moeder-kind relatie" zoals de titel aangeeft.
              Heel vreemde reactie ;-) hoeveel meer kan je (op een gezonde manier) intiem zijn met je pasgeboren babytje, als je als moeder je babytje helemaal tegen je huid voelt. Fragiel... ja, onwennig, misschien een beetje. Het is dan ook haar eerste kindje ( 2 weken oud ) en net dat maakt het zo intiem. Maarja, ieder zijn mening natuurlijk. ;-)
              To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
              Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

              Comment


              • #8
                Re: Mother and Baby

                Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                Heel vreemde reactie ;-) hoeveel meer kan je (op een gezonde manier) intiem zijn met je pasgeboren babytje, als je als moeder je babytje helemaal tegen je huid voelt. Fragiel... ja, onwennig, misschien een beetje. Het is dan ook haar eerste kindje ( 2 weken oud ) en net dat maakt het zo intiem. Maarja, ieder zijn mening natuurlijk. ;-)
                graag toch eens de reactie goed lezen : het gaat over de belichting, niet de pose ; ik zie een felle lichtvlek op het bovenste deel van de thorax van de moeder en die trekt (voor mij) alle aandacht weg van het onderwerp van je beeld, namelijk beide hoofden waar een innige interactie tussen bezig is. Persoonlijk interesseert me meer (in hoogte) het deel tussen de helft van de belichte behaarde hoofdhuid (moederlijke fierheid en bezorgdheid) en de onderkant van de arm van de baby (contact met een betrouwbare herder).
                Is het nu minder vreemd, na er even te hebben over nagedacht ?
                maar zoals mijn handtekening aangeeft : dat is enkel mijn gedacht en aanvoelen en dat bindt niemand.
                beste groeten
                mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                Comment


                • #9
                  Re: Mother and Baby

                  Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                  graag toch eens de reactie goed lezen : het gaat over de belichting, niet de pose ; ik zie een felle lichtvlek op het bovenste deel van de thorax van de moeder en die trekt (voor mij) alle aandacht weg van het onderwerp van je beeld, namelijk beide hoofden waar een innige interactie tussen bezig is. Persoonlijk interesseert me meer (in hoogte) het deel tussen de helft van de belichte behaarde hoofdhuid (moederlijke fierheid en bezorgdheid) en de onderkant van de arm van de baby (contact met een betrouwbare herder).
                  Is het nu minder vreemd, na er even te hebben over nagedacht ?
                  maar zoals mijn handtekening aangeeft : dat is enkel mijn gedacht en aanvoelen en dat bindt niemand.
                  beste groeten
                  Sorry, ik heb je uitleg een paar keer moeten hernemen om te begrijpen wat je bedoeld daar ik me meer aan het focussen was op de uitleg over de behaarde hoofdhuid en de moederlijke fierheid.
                  De uitleg die je geeft over de felle lichtvlek is echter op een gekalibreerd scherm niet te zien. Ik werk op drie 27" Mac schermen waar deze overbelichting niet te zien is ( als ik de foto sleep naar mijn extern scherm zie ik wel wat je bedoeld )
                  Misschien de foto eens bekijken op een ander scherm of tablet
                  To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                  Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mother and Baby

                    de felle belichting op het bovenlichaam van de moeder had ik toch ook iets verzacht, neemt teveel aandacht weg
                    alsook de losse haartjes, die vallen erg op en storen...
                    buiten deze makkelijk aan te passen details toch een geslaagde plaat!
                    portfolio en workshops:
                    https://www.bennybulke.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mother and Baby

                      Mooi in beeld gebracht met een belichting dat zowel de lichte als donkere delen doortekend.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mother and Baby

                        Proficiat met je HoF-plaats !
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mother and Baby

                          Prachtig gevoelsvol beeld, proficiat !
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mother and Baby

                            Proficiat met je HoF-plaat(s)!
                            BD0681BE -
                            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mother and Baby

                              Zo mooi, zo teder.
                              Dikke proficiat met je HoF.
                              groetjes, moniq (BD1321BE)

                              A picture paints a thousand words

                              Comment

                              Working...
                              X