Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwijder mijn account a.u.b.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verwijder mijn account a.u.b.

    Ik ben hier nog maar sedert 14 september vorig jaar, maar ik wil het niet tot een verjaardag laten komen.

    Er is er hier ééntje die ALTIJD gelijk moet hebben, en krijgt hij dat niet, dan moet en zal hij het laatste woord hebben.
    Om het even wat je schrijft, al is het gewoon je mening, dan wordt die de grond ingeboord, wel altijd met een paar emoticons waarmee het dan zogezegd een grapje moet voorstellen.
    Van dergelijke personen krijg ik het sch..t.

    In die maanden dat ik hier aanwezig ben heb ik dit reeds tig keren gelezen, en als ik in het verleden van die persoon ga kijken, dan komen er nog tig x 100 van dergelijke acties bij.
    En van een forum waar dergelijke personen aanwezig zijn wil ik geen deel meer uitmaken.
    Het moet zijn dat de moderators en/of de beheerders van dit forum het volledig met die persoon eens zijn, anders begrijp ik het niet.
    Onbegrijpelijk dat die hier reeds jaren als een tiran mag heersen.

    Dus graag zo spoedig mogelijk mijn account schrappen a.u.b.

    Salut en tot nooit meer.

  • #2
    Verwijder mijn account a.u.b.

    Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
    Er is er hier ééntje die ALTIJD gelijk moet hebben, en krijgt hij dat niet, dan moet en zal hij het laatste woord hebben.
    Met andere woorden wil je zelf altijd gelijk krijgen? [emoji6]
    Een forum is een openbare discussie, geen monoloog.
    En uiteraard wie het meeste actief is, die post het meeste.
    Verder was jij er ook wel van dag één bij om veel zaken tegen te spreken, sommige anderen hebben u daar zelfs een opmerking over gemaakt.
    Niemand is verplicht eenzelfde mening te hebben, alleen is het spijtig dat het bij velen een mode is om een ander zijn mening als aanval te zien, grof te worden, belachelijk te reageren.
    Niemand verplicht iemand om alles te lezen, iedereen kan iedereen op de negeerlijst zetten als hij er niets van wil zien.
    Kaart je iets aan uit eigen ervaring, dan komt iemand anders wel zeggen dat het niet waar is.
    Bekijk je eigen reacties eens, het kan niet dat het elders meer regende … bij hoog en laag bleef jij het omgekeerde beweren want je moest gelijk hebben.
    Ik stel me dan de vraag hoe sommigen in het gewone leven omgaan met anderen, nooit meer met iemand spreken als die een andere mening heeft?
    Belangrijk om weten is dat dit getypte gesprekken zijn zonder gelaatsuitdrukking, zonder pint (of frisdrank) en dat dit altijd heel anders over komt dan tijdens een gewoon gesprek, vaak verkorte zinnen want voor wat men op één minuut zegt moet men bijna een kwartier typen.
    Lange tijd geleden kon ik nog deelnemen aan de shooting days, daar kwam iedereen met iedereen overeen maar eens terug op de chat was het meteen terug de ene discussie na de andere, bewijs dat mensen zich heel anders gedragen of begrijpen op afstand dan bij elkaar. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment

    Working...
    X