Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een bijtje op het aardappelloof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Een bijtje op het aardappelloof

    Erg actief was het niet, ik heb er eens een in-camera focusstackje op losgelaten (12 beelden f4)

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Een bijtje op het aardappelloof

    Stack goed gelukt op een paar schoonheidsfoutjes na. Staat er mooi op. Kleuren zijn ok

    Comment


    • #3
      Re: Een bijtje op het aardappelloof

      Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
      Stack goed gelukt op een paar schoonheidsfoutjes na. Staat er mooi op. Kleuren zitten goed. Achtergrond meer dan ok.
      Voor voorgrond of achtergrond let ik wel op maar de foutjes niet wegwerken, het verste vleugeltje zit wel verscholen achter dons op de rug en dat oogt niet super.
      Ik ben geen stack-fanaat maar zo heel soms doe ik het eens, benieuwd naar het resultaat en hier was ik nog vrij aangenaam verrast
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Een bijtje op het aardappelloof

        Mooie details die je daar vastlegt!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Een bijtje op het aardappelloof

          Veel detail ook op het loof
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Een bijtje op het aardappelloof

            Ik denk een pluimvoetbijtje. Vaak slapen de mannetjes op gele composieten. Mooie details en al veel zand verzet precies.

            Comment


            • #7
              Re: Een bijtje op het aardappelloof

              Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
              Ik denk een pluimvoetbijtje. Vaak slapen de mannetjes op gele composieten. Mooie details en al veel zand verzet precies.
              Zou dat zand zijn ? of stuifmeel ? En slapen de mannetjes terwijl de vrouwtjes werken ? en dat in deze tijd

              bedankt voor de reacties !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment

              Working...
              X