Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Belgische kust

    Ons land staat bekent voor zijn betonnen/stenen muur waar ooit de duinen eens weelderig tierden. Kom er de laatste tijd geregeld om de gezondheid en vooral het moreel wat op te krikken. Vandaar weer mijn voorbije veertiendaagse afwezigheid hier op BD. welke zonder waarschuwing nog zal toeslaan. Dus, ons zeetje is nog zo slecht niet, het heeft ook voordelen op fotografisch gebied en men kan er zelfs tentoonstellingen bezoeken van bekende deelnemers hier op BD.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Belgische kust

    ik vind hem heel mooi Raymond ,mooie natuurlijke weergave ,alleen even de horizon rechtzetten ,maar voor de rest pico bello
    daarom dat ik ook altijd de zee opzoek ,het gevoel van ruimte brengt je geest tot rust

    Comment


    • #3
      Re: Belgische kust

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      ik vind hem heel mooi Raymond ,mooie natuurlijke weergave ,alleen even de horizon rechtzetten ,maar voor de rest pico bello
      daarom dat ik ook altijd de zee opzoek ,het gevoel van ruimte brengt je geest tot rust
      Thanks Patrick, het is inderdaad een natuurlijke weergave met ook aandacht voor de voorgrond en is de bedoeling onze Belgische kust te tonen zoals wij ze kennen. De horizon zou moeten recht zijn, ook na controle door jou opmerking, het kan misschien een verkeerdelijke visie zijn in wat je ziet door het standpuntopname want het strand (waterlijn) neemt hier een lichte bocht ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Belgische kust

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Thanks Patrick, het is inderdaad een natuurlijke weergave met ook aandacht voor de voorgrond en is de bedoeling onze Belgische kust te tonen zoals wij ze kennen. De horizon zou moeten recht zijn, ook na controle door jou opmerking, het kan misschien een verkeerdelijke visie zijn in wat je ziet door het standpuntopname want het strand (waterlijn) neemt hier een lichte bocht ?
        ik had het alleen over het stukje zee ,dat zou moeten horizontaal zijn hier op zo'n korte afstand is het op het zicht niet zo goed te zien maar moest je de lijn doortrekken zou het wel duidelijk zijn ,ik ben waarschijnlijk een muggenzifter hè
        Last edited by bopatje; 9 juli 2022, 11:01.

        Comment


        • #5
          Re: Belgische kust

          De steen in de voorgrond met het witte golfje maakt het helemaal af. Ik zou hem een beetje naar links hellen Raymond.

          Comment


          • #6
            Re: Belgische kust

            Klein beetje rechtzetten en het beeld is top Raymond.
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              Re: Belgische kust

              Heel natuurlijk beeld van een gewone dag aan onze (lelijke) kustlijn, goed weergegeven Raymond

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Belgische kust

                Mooie groene tint in het water, dankzij het zonnetje

                Comment

                Working...
                X