Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chambre de commerce et d'industrie de Lille

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Chambre de commerce et d'industrie de Lille


    Fujifilm X-T4
    XF10-24mmF4 R OIS WR

    ƒ/4.5 

    10.0 mm 

    sec: 1/1000 

    iso: 160




    Last edited by eddy_uit_heist; 6 juli 2022, 20:49.
    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

  • #2
    Re: Chambre de commerce et d'industrie de Lille

    De toren schiet nogal uitzonderlijk hoog op en is daardoor een fenomenaal beeld.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Chambre de commerce et d'industrie de Lille

      Verticalen staan niet recht - ik zou wel niet overdrijven met rechtzetten op de duur oogt het niet natuurlijk meer
      die twee wandelaars tegen de linkerkant staan er ook beetje ongelukkig op
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Chambre de commerce et d'industrie de Lille

        De verhoudingen toren versus gebouw lijken me niet te kloppen, kijkt niet aangenaam als architectuurbeeld
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Chambre de commerce et d'industrie de Lille

          Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
          De verhoudingen toren versus gebouw lijken me niet te kloppen, kijkt niet aangenaam als architectuurbeeld
          Met PS kunnen we al wat scheef staat recht zetten , scheef trekken wat scheef moet staan of vervormen... maar we vergeten dikwijls hoe onze ogen dat beeld zien en hoe onze hersenen dat verwerken....
          Perspectief is een normaal gegeven in onze waarneming, maar met alle technische snufjes die we momenteel ter onzer beschikking hebben lijkt dat iets vanuit de middeleeuwen...
          Ik wil mij niet uitspreken over deze foto, maar daar wringt soms het schoentje, en kijkt het soms niet aangenaam (onze hersenen verwachten iets anders...)
          Digitale fotografie heeft er een andere dimensie aan gegeven, maar we moeten opletten voor overdrijving.
          grt
          Gerrit
          Last edited by de Gerre; 10 juli 2022, 20:00.

          Comment


          • #6
            Re: Chambre de commerce et d'industrie de Lille

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            De toren schiet nogal uitzonderlijk hoog op en is daardoor een fenomenaal beeld.
            en die toren maakt inderdaad het beeld en ben zelfs geneigd om deze foto het predicaat "mooi" mee te geven...
            grt
            Gerrit

            Comment

            Working...
            X