Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Succisa pratensis II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Succisa pratensis II

    Blauwe knoop met omgeving


    Succisa pratensis II
    by Jacques Willems, on Flickr

    Dank u voor het kijken en/of beoordelen.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

  • #2
    Re: Succisa pratensis II

    mooie combinatie, de violette bloem mocht iets scherper zijn op de voorste bloemblaadjes, misschien was een stack hier aangewezen

    Comment


    • #3
      Re: Succisa pratensis II

      nummer I bevalt me beter omdat de bloem daar imposanter in beeld komt. De zaadjes zijn een leuk accessoire, maar leiden wel mijn aandacht af van de hoofdrolspeler (sorry, als man kan ik niet multitasken (;>) )
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Succisa pratensis II

        Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
        mooie combinatie, de violette bloem mocht iets scherper zijn op de voorste bloemblaadjes, misschien was een stack hier aangewezen
        Dank u Ivo, stack of meer DOF was onmogelijk door de wind. De voorste bloemblaadjes waren voor mij niet bepalend, wel de uitstaande steeltjes en de grassen.

        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        nummer I bevalt me beter omdat de bloem daar imposanter in beeld komt. De zaadjes zijn een leuk accessoire, maar leiden wel mijn aandacht af van de hoofdrolspeler (sorry, als man kan ik niet multitasken (;>) )
        Dank u Cor! Dat is een goeie!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Succisa pratensis II

          Ik zou ook wel de scherpte op de voorste bloemblaadjes gelegd hebben maar we maken keuzes volgens onze eigen smaak hé
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Succisa pratensis II

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Ik zou ook wel de scherpte op de voorste bloemblaadjes gelegd hebben maar we maken keuzes volgens onze eigen smaak hé
            Dank u Frans, de nagel op de kop.
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment

            Working...
            X