Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Homepage-foto. ( contributions from you )

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Homepage-foto. ( contributions from you )

    Een tijdje geleden werd er de BD-leden gevraagd om wat foto's op te sturen voor de homepage.
    Ik besef wel dat er sommige dagen mischien veel foto's binnenkomen en dat er ook van die zeldzame dagen zijn dat er geen foto's binnenkomen.
    Je foto wordt dus sowieso op een soort van wachtlijst gezet, veronderstel ik.
    Als ik de kwaliteit van de foto's der BD-leden zie, denk ik dat er maar weing foto's -afgekeurd- worden.
    Maar indien dit wel zo is, krijgt de inzender dan een mailtje met wat uitleg en goede raad ? Dat zou toch leerrijk zijn, niet ? Ik denk dat de meesten onder ons nu toch al zo rijp zijn dat ze kritiek, ook al is ie negatief, toch louter als opbouwend ervaren.


    Marc
    www.pbase.com/mvb

    <font size="1" color="darkgray">Edited by - Marc on 14 August 2002 00:17:40</font>
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Toevallig meldde jaja tijdens de afgelopen vergadering dat hij nog zo'n 1800 Your Contribution foto's op zijn harde schijf heeft staan. Ik zou hem toch niet willen vragen om die 'even' te beoordelen, laat staan om eenieder een constructief mailtje te sturen. Overigens beoordeelt hij de foto's die hij plaatst wel degelijk, het is geen blinde greep uit een grote verzameling. Maar -afkeuren- is ook wel een stevige ingreep Marc, of niet? Het zijn toch foto's die mensen als hun bijdrage insturen. De aanname dat dat op sommige dagen wat meer is en soms geen, is niet correct, er zijn er dus héél veel, alleen op de 'wachtlijst' al.

    Ik spreek hier natuurlijk niet voor jaja; als hij graag iedereen opbouwende kritiek wil leveren, lijkt mij dat inderdaad ook zeer leerrijk. Maar ik vermoed dat dat toch een probleem zal zijn... En dat probleem ligt dus niet zozeer bij het feit dat mensen kritiek niet zouden kunnen/willen accepteren, maar er moet wel iemand zijn die dat allemaal gaat geven ,

    Erik

    Comment


    • #3
      Gezien het feit dat jaja al zo veel mail krijgt, zou het voor hem een onbegonnen werk zijn om iedere geweigerde foto te becommentariëren. Plus de reactie van de inzender die waarschijnlijk ook nog eens via mail terugkomt.

      Ik stuur slechts zelden één door. 4 om precies te zijn op 1 jaar tijd, waarvan 2 geplaatst.
      Ik zie dan zelf ook wel in waarom de andere 2 niet geplaatst werden. Er zijn betere. Plus er zit een heel archief, waar jouw foto in kan zitten, of andere betere.

      Ik denk dat je door te kijken naar andere goede foto's veel leert.

      ToM.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        <font size=5></font id=size5>Komt ook nog dat als er moet gekozen worden de andere er afvallen wat niets over hun eventuele kawaliteieten hoeft te zeggen. Kiezen uit duizend goede foto's als je er maar een twintigtal kan plaatsen is altijd zeer moeilijk.

        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          oei, oei, oei......1800 stuks !!!
          En er zijn er maar een klein 500 van mij bij van wie zijn dan al die andere foto's

          Tinne (G2)
          http://www.pbase.com/tinne
          NEW B&W +10 lens

          "Alive and Kicking"

          http://www.pbase.com/tinnew

          Comment


          • #6
            ehhhhhhhhhh......
            Dag dag
            Vonne

            The only real failure is to give up trying!
            The only real failure is to give up trying!

            http://www.yvonnew.com
            http://www.vonne.web-log.nl
            and HFC forever!

            Comment


            • #7
              Kan misschien voor een deel worden opgevangen door een soort van vast topic in het forum te voorzien, enkel en alleen bedoeld voor commentaren op de POTD-bijdragen ?

              Jan
              -----------------------
              Ayse & Jan's Travelspot :
              Travel with us to Turkey, Iran, Pakistan, Xinjiang, Thailand, Laos, Malaysia,...
              http://start.at/travelspot
              Jan
              www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

              Comment


              • #8
                Hallo Erik, 1800 foto's is inderdaad onbegonnen werk.
                Maar ik dacht dat hij een tijdje geleden foto's te kort had voor de homepage ( misschien heb ik dit verkeerd begrepen ), daarom veronderstelde ik dat zijn voorraad niet zo groot was ...
                Stel dat hij er 100 heeft en hij keurt er 5 af, dan is het toch wel een kleine moeite om de betrokkene ff in te lichten. ( zeker met zoveel moderators ! )
                Maar op 1800 foto's kan dit natuurlijk niet.
                Ik dacht hem eens een plezier te doen door er eentje op te sturen, maar als er reeds 1800 wachtenden voor mij zijn, doe ik dit dus beter niet, want dan wordt het ongeveer juli 2007 eer ik aan bod kom - lol
                Vooropgesteld dat ik dan nog leef !

                Ok, een misverstand dus - beschouw mijn vraag dan maar als onbestaand.

                Marc
                www.pbase.com/mvb
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment

                Working...
                X