Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

    …..het “herhalings seizoen “
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

    Ik heb er geen last van.
    Zelf kijk ik maar weinig tv nog.
    Nieuws en wat human interest programma's. Of iets van kunst of cultuur. Maar meestal niet in de zomer.

    Comment


    • #3
      Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

      Wees blij, dat betekent zomerperiode en met wat geluk met het weer kan men ‘s avonds eens buiten komen in plaats van altijd voor de tv gekluisterd te zitten.
      Al wie er last van heeft, die is eigenlijk verslaafd aan tv. [emoji6]
      Ne mens doet eigenlijk veel te veel altijd hetzelfde.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

        Voor mij mogen ze prof T. gerust herhalen, maar niet die 57e herhaling van de kampioenen.....

        Comment


        • #5
          Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          Voor mij mogen ze prof T. gerust herhalen, maar niet die 57e herhaling van de kampioenen.....
          Professor T kan men op VRTnu vinden
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

            Eigenlijk is dat een mooie ontwikkeling dat je nu ook online oude uitzendingen kan herbekijken.
            Ideaal als je de pleuris verveeld en niet weet hoe de avond te vullen. Of als je ziek bent en thuis moet zitten.

            Comment


            • #7
              Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Professor T kan men op VRTnu vinden
              Ik dacht dat dit maar een maand of 2 beschikbaar bleef.... dank je.

              Comment


              • #8
                Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

                Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                Ik dacht dat dit maar een maand of 2 beschikbaar bleef.... dank je.
                Ja dat is met de meeste dingen op VRTNu.
                Wellicht beperkte webspace door besparingen
                Maar al bij al vind ik VRTnu een mooi platform , ook met niet al te veel reclame .
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

                  Reclame op den VRT en vrt. nu, het zou niet mogen, want wij betalen daar toch taks voor...(hoewel het kijk-en luister geld al enige tijd is verdwenen, betalen we toch via de belastingen)
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

                    Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                    Voor mij mogen ze prof T. gerust herhalen, maar niet die 57e herhaling van de kampioenen.....
                    De kampioenen weer uit de mottenballen gehaald. Nu schipper naast Matilde nog.
                    Ik mis het bordje 'storing' dat je vroeger dagelijks minstens drie keer per avond te zien kreeg. Dat bordje was toen heel populair: wanneer het verscheen stopte men tijdens een kaartavond even en wanneer de uitzending weer verder ging waren de ogen weer op de speelkaarten gericht.
                    Last edited by Binnenuit; 28 juni 2022, 09:02.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

                      De kampioenen waren leuk. En de eerste herhaling na enkele jaren ook. Maar nu is het echt toch wel tijd om die op te bergen. Probleem is dat de vrt niks meer zelf in handen heeft. Alles is van externe "partners". Dus iets nieuws of ouwe brol, het kost geld. Enige dat overblijft is hélé ouwe brol.

                      Eerlijk gezegd, hier staat meer bbc en arte op dan vrt. Die zenden sinds covid ook wel een boel opnieuw uit. Maar die hebben we nog geen 7 keer gezien.

                      Straks moet ik uit verveling nog foto's gaan nemen....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

                        Niemand zegt dat je naar die herhalingen moet kijken. Vandaag kijken we meer zonder kabel dan met. Zelfs het journaal wordt hier zelden om 19 u bekeken. No stress, we zien wel als het ons past.
                        Mijn echtgenote kijkt nu meer netflix dan wat anders. (en was vroeger een internet-analfabeet)

                        Vandaag de dag kijk je toch wat je wil wanneer je wil op vrtnu, npoplus, streamz, (en in mijn geval ook nog eleven)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

                          Verleden jaar eind augustus hebben we hier de kabelknip gedaan waarvan we tot op heden nog geen seconde spijt hebben gehad. We kijken enkel nog streaming diensten en VRT via de app. Geen gezaag meer over reclame die je niet kan doorspoelen of elke dag dwangmatig kijken naar je favoriete serie op een vast tijdstip. Bv op een bepaald uur bij bepaalde familieleden op bezoek gaan betekent dat je hun aandacht moet delen met wat op dat moment op TV speelt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

                            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                            Verleden jaar eind augustus hebben we hier de kabelknip gedaan waarvan we tot op heden nog geen seconde spijt hebben gehad. We kijken enkel nog streaming diensten en VRT via de app. Geen gezaag meer over reclame die je niet kan doorspoelen of elke dag dwangmatig kijken naar je favoriete serie op een vast tijdstip. Bv op een bepaald uur bij bepaalde familieleden op bezoek gaan betekent dat je hun aandacht moet delen met wat op dat moment op TV speelt
                            Gaan we ook overwegen nadat we meemaken wat ik in een ander topic heb geschreven.
                            Ik sta versteld van de beeldkwaliteit als je via streamingdiensten kijkt.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pfffff…..het begint weer op alle TV zenders…..

                              De films op vooral canvas en soms een, zijn wel vaak te smaken.
                              Gisteren "Jeu" bvb, mannekes, doe dat spelleke maar niet, dat iedereen je oproepen en tekstberichtjes kan mee lezen of horen...
                              (Oei, ik negeer mijn eigen film topic).
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment

                              Working...
                              X