Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anti Paparazzi badge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anti Paparazzi badge

    Lees net onderstaand artikel op de HLN-site.
    Via infrarood de software van de camera verstoren . Zou daar graag toch wel eens het fijne van willen weten.

    Het Laatste Nieuws
    Last edited by DigiCam; 25 november 2004, 16:10.
    DigiCam

  • #2
    Re: Anti Paparazzi badge

    Goede uitvinding,

    Maar anderzijds zou het spijtig zijn ....

    Stel je wilt foto van een bepaald beeld ofzo nemen, er loopt net iemand voorbij en floep beeld naar de knoppen ... zal een bron van frustratie worden meen ik ...

    En kunnen we zeker zijn dat er dan geen blijvende schade aan de camerasoftware berokken wordt?
    [Nikon D5100 & Nikon D70]
    [Yves en Liesbeths blog Resort]

    Comment


    • #3
      Re: Anti Paparazzi badge

      Goei uitvinding ?

      En al die bewaking camera's ineens nutteloos..... ok, dat die beroemdheden dit gaan gebruiken. Maar indien het mogelijk is ('k zie het zo echt nog niet zitten met infrarood..... dus 'k geloof er eigenlijk niet in) en iedere kleine crimineel om de hoek schaft zich zo'n toestelletje aan...... Indeed, dat gaat leuk worden....


      'k ga me alvast een bestellen, om naast mijn nummerplaat te hangen
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: Anti Paparazzi badge

        Oorspronkelijk geplaatst door jdm
        Goei uitvinding ?

        En al die bewaking camera's ineens nutteloos..... ok, dat die beroemdheden dit gaan gebruiken. Maar indien het mogelijk is ('k zie het zo echt nog niet zitten met infrarood..... dus 'k geloof er eigenlijk niet in) en iedere kleine crimineel om de hoek schaft zich zo'n toestelletje aan...... Indeed, dat gaat leuk worden....


        'k ga me alvast een bestellen, om naast mijn nummerplaat te hangen
        daar had ik nog niet aan gedacht ... ... zal dat ook maar is rap gaan doen ....
        [Nikon D5100 & Nikon D70]
        [Yves en Liesbeths blog Resort]

        Comment


        • #5
          Re: Anti Paparazzi badge

          Dikke kwatsch.

          Het kan dat de software kan gestoord worden maar zeker niet dat het toestel dan blijft werken en de gezichten troebel maakt
          We zijn toch geen 1 april vandaag

          Hubert
          Hubert

          Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

          Comment


          • #6
            Re: Anti Paparazzi badge

            indien zoiets mogelijk is dan waarschijnlijk op de afstandsinstelling van de lens. In dat geval manuele opnames of analoge.
            In elk geval schrijf me ook maar in voor zo'n bakje naast de autoplaat.
            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Anti Paparazzi badge

              Opdracht 1) Neem uw tvzapper (Infrarood) en zap dwars doorheen een stuk plastic of metaal van een millimeter dik.

              Opdracht 2) voor mensen met een IR poort op hun gsm of laptop: bedenk hoe moeilijk het is om IR connectie te hebben als de toestellen niet perfect naast elkaar liggen

              Opdracht 3) GSM straalt heel hard, en stoort apparatuur. kijk eens tot op welke afstand je daar nog last van hebt.

              Opdracht 4) welke afstand moet je als paparazzi hebben als je een lens van pakweg 300mm op je camera plakt?

              Een onzinverhaal dus.
              Minolta Dimage Z2

              Comment


              • #8
                Re: Anti Paparazzi badge

                Heeft in de Times gestaan.



                Het gaat hier wel over 'compatible' camera's. Wie zou er nu zo eentje willen?
                Erger wordt het indien alle fabrikanten hun modellen 'compatible' zouden maken. Ik vermoedt dat er dan een nieuwe generatie hackers zou onstaan

                Wat wel grappig is, is dat ze parallel ook werken aan een broche en oorbel om een camera te triggeren.

                Begrijpe wie begrijpen kan.

                JO.
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Anti Paparazzi badge

                  Waar maak je je druk over. Analoog fotograferen en voila, dat absurd spul heeft geen werking meer !
                  Gelukkig heb ik mijn analoog Zenith-toestel van 1968 nog niet weg gedaan. Het werkt nog en ik heb nog alle lenzen. Volledig mechanisch
                  En als 't morgen appelen regent dan staan mijn spruiten in de zee
                  Zo is er ook al eens zo'n sterk verhaal verteld over het overleven van digitale camera en beelden bij de Discovery !!! (Dat ongeluk)
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Anti Paparazzi badge

                    Technisch is het perfekt mogelijk om enkele meters infrarood te beamen, ik heb de test nog niet gedaan, of het infrarode licht zichtbaar is op grotere afstand, het object bestralende, en niet de camera.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Anti Paparazzi badge

                      To this end, Nokia is developing a new Global Positioning System with which phonecam users will be able to invite paparazzi to take their picture. By clicking a “celebrity mode” button the camera sends out a Wi-Fi signal inviting anyone near by with a compatible camera to take a photograph.
                      dit is wel eenvoudiger en doeltreffend!
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment

                      Working...
                      X