Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gmail syncroniseren in outlook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gmail syncroniseren in outlook

    Ik heb outlook 365 op mijne windows gezet.
    Account toegevoegd maar als ik mijn mails opvraag dan synchroniseert outlook maar een 30 tal seconden, met als gevolg dat ik nu al 50 keer oulook opgestart heb om mijn 10.000 mails binnen te halen.
    Ik moet er nu nog een 30.000 tal binnen halen.
    Kan ik ergens die 30 seconden verlengen zodat outlook in 1 keer al mijn mail synchroniseert?

  • #2
    Re: gmail syncroniseren in outlook

    30.000 mails?
    Nu, ik ben ook een hamsteraar, maar archiveer m'n mails op heel regelmatige tijdstippen. Die archieven worden evengoed minstens eens per jaar 'uitgemest'.
    Die 30.000 zitten dus nog op de server van je ISP.
    Welke provider laat dat toe?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: gmail syncroniseren in outlook

      Behalve reclame doe ik ook niets weg. 20000 emails van een mailinglist zijn niet abnormaal. Maar die staan allemaal lokaal. Elke 10 minuten of zo synchroniseert mijn pc en mails die overgeplaatst zijn blijven nog 1 week op de server daarna worden die gewist op de server. Maar dat is wel met een mailapplicatie op de pc zelf, daar is zo'n zaken instellen eenvoudig. Ik weet eerlijk gezegd niet of je bij O365 zo'n zaken kan instellen. De mogelijkheden zijn heel beperkt.

      Comment


      • #4
        gmail syncroniseren in outlook

        Oorspronkelijk geplaatst door Netebuk Bekijk bericht
        Kan ik ergens die 30 seconden verlengen zodat outlook in 1 keer al mijn mail synchroniseert?
        Binnenhalen van e-mail is niet beperkt door die tijd van synchronisatie, als het binnenhalen van e-mail minuten duurt dan zal Outlook daar ook minuten over doen.
        Als de mails niet allemaal binnen komen, dan ligt dat aan een andere setting of probleem.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          gmail syncroniseren in outlook

          Misschien nuttig om deze eens te bekijken … geeft misschien een tip naar een mogelijke oplossing?

          U kunt de hoeveelheid e-mail wijzigen die beschikbaar is wanneer u offline werkt met een Exchange-account in de Exchange-modus met cache.


          Lees hoe u Google Gmail kunt importeren in Outlook en in uw Office 365-postvak. U kunt ook uw Google Gmail-contactpersonen importeren in Outlook en uw Google-agenda bekijken in Outlook.


          Before you connect to your Gmail account from Outlook on the web, or add a Gmail account to Outlook, you need to prepare your Gmail account. You need to turn on 2-step verification for Gmail and then create an app password that Microsoft 365 or Office 365 will use with your Gmail address to make the connection.
          Last edited by VerSeg; 18 juni 2022, 10:35.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: gmail syncroniseren in outlook

            Als je dit gedaan hebt omdat je in je vorige mailtoepassing sinds half juni plots geen toegang meer kreeg tot gmail (paswoord geweigerd wegens strengere veiligheidsmaatregels), weet dan dat dat er een oplossing bestaat zodat je toch je oude toepassing verder kan blijven gebruiken.
            Je moet in gmail '2-step verification' activeren en dan kan je een 'app password' krijgen dat je 1x in je 'oude' mailtoepassing moet invoeren.
            Are you guys are one of them who is facing issues of why does gmail keep asking for my password? If your answer is yes then, this video is helpful for you gu...


            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment

            Working...
            X