Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022


    Na Herentals gaan we ook eens op verkenning in Tongeren, een Shooting Day met extra uitdagingen.


    Verzamelpunt: de ingang van het CC De Velinx, Dijk 111, 3700 Tongeren


    Wie kent er Tongeren niet met zijn wereldberoemde 'Ambiorix', de dapperste onder de Galliërs !
    Hij staat nog steeds te pronken op de Tongerse Markt.
    We maken een wandeling in zijn buurt.

    We starten aan de ingang van het CC De Velinx om 13u30 na de bepaling van de individuele opdrachten.
    Vervolgens houden we een fotomoment bij
    1 CC De Velinx
    2 Sport- en recreatiecentrum "De Motten"
    3 Begijnhof
    4 Moerenpoort
    5 Romeinse muur
    6 Ondergrondse parking (vandaag niet om te parkeren)
    7 Maastrichterstraat = winkelstraat
    8 Gallo-Romeins Museum (alleen buiten)

    9 Korte pauze op terrasje naast de basiliek

    10 OLV-basiliek
    11 Kloostertuin (in het Teseum bij de OLV-basiliek. 8€ inkom.) Ik ga nog onderhandelen voor korting in groep.
    12 Ambiorix en de Markt.
    1 Terug naar CC Velinx

    Wie wil kan daar nog wat drinken en/of eten. Gelieve dit wel op voorhand aan te geven (eten à la carte).

    De wandeling is ongeveer 4 km.


    Nog 2 opties voor liefhebbers :
    - elke zondagvoormiddag is er een antiekmarkt in Tongeren centrum.
    - net buiten het centrum ligt er een tempelcomplex: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gallo-...mplex_Tongeren
    Wie deze opties wil toevoegen aan zijn/haar dagje, komt best al in de voormiddag naar Tongeren.

    Pix-in-the-city …
    Voor deze SD gebruiken we de door Belgiumdigital gelanceerde “Pix-in-the-city”.
    Dit is een formule waarbij aan het begin van de stadswandeling, door toeval, individuele opdrachten worden toegewezen aan elke fotograaf via trefwoorden.
    Uiteraard hoeven niet al je foto’s aan de opdracht te beantwoorden.
    Na de Shooting Day kan elke fotograaf dan zijn/haar beste foto’s in het forum posten, met vermelding van de opdrachten.
    De meest geslaagde beelden komen in aanmerking voor de Hall of Fame, en voor publicatie in SHOOT.


    Bereikbaarheid …
    Tongeren is bereikbaar met het openbaar vervoer. Het station ligt dicht bij de winkelstraat: Maastrichterstraat.
    Met de wagen kan je gratis parkeren op de parking van de Carrefour, tegenover CC De Velinx. Dichter bij het sport- en recreatiecentrum is er ook nog parking.

    Deelnameprijs …
    We vragen € 8 pp, indien je de kloostertuin en het bijhorende museum wil bezoeken. Mogelijk kan ik nog wat groepskorting bekomen (nog te regelen)

    Inschrijven …
    Aanmelden voor deze Shooting Day kan gebeuren door een reactie achter te laten onder dit bericht met vermelding van je nickname, het aantal deelnemers en of je blijft eten.
    Je kan je ook aanmelden via een mailtje naar shootingdays@belgiumdigital.com, met vermelding van je naam, eventueel je nickname, het aantal deelnemers en of je blijft eten.

    Tijdens deze wandeling en bij de "nababbel" zullen een aantal mensen van het bestuur van Belgiumdigital aanwezig zijn.
    Ze maken ook tijd voor jouw vragen i.v.m. Belgiumdigital of je foto-apparatuur.

    We hopen jullie erg talrijk te mogen begroeten op 12 juni in Tongeren!
    Het bestuur van Belgiumdigital.
    Last edited by lut; 29 mei 2022, 16:34.

  • #2
    re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

    Deelnemerslijst:


    1. Lut - 1 persoon - blijft eten - BEVESTIGD VOOR 2 OKT.
    2. Jaja - 1 persoon - blijft eten - AFGEMELD
    3. Bachus1909 - 1 persoon - blijft eten - BEVESTIGD VOOR 2 OKT.
    4. Francis1950 - 1 persoon - blijft eten - BEVESTIGD VOOR 2 OKT.
    5. Baloo - 1 persoon - blijft eten - AFGEMELD
    6. Trezeke - 1 persoon - blijft niet eten - AFGEMELD
    7. Spanjaart - 1 persoon - blijft eten
    8. AnnC - 1 persoon - blijft eten - BEVESTIGD VOOR 2 OKT.
    Last edited by lut; 29 september 2022, 17:29. Reden: deelnemer toegevoegd

    Comment


    • #3
      re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

      Zet er mij ook maar bij:
      Jaja - 1 persoon - blijft eten

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

        Wij komen ook en blijven ook eten

        Bachus1909
        Francis1950
        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

        BD0460BE

        Comment


        • #5
          re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

          Ikke ook, alleen, en nadien blijven plakken
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

            Ik schrijf me in
            Trezeke 1 persoon, ik kan echter niet blijven voor het eten

            Comment


            • #7
              re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

              Ik kom graag (een persoon dus), ook graag mee eten!
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #8
                re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

                Deze SD is uitgesteld naar een latere datum (nieuwe datum nog niet bepaald)
                Trezeke en Spanjaart zijn per privé-bericht op de hoogte gebracht.
                (De anderen waren eerder al op de hoogte.)

                Comment


                • #9
                  re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

                  Dag Lut, graag schrijf ik me in - 1 persoon - blijven eten - AnnC

                  Comment


                  • #10
                    re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

                    De uitgestelde PIX in the City Tongeren gaat door op 2 oktober.
                    Willen de reeds ingeschreven deelnemers hun deelname bevestigen (of afmelden) ?
                    Nieuwe deelnemers zijn uiteraard nog steeds welkom.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

                      Ann - 1 persoon - blijf eten

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

                        Ik zal helaas moeten afhaken ...
                        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

                          Hallo,

                          Voor mij gaat het dit keer (helaas) ook niet lukken ...

                          Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

                            Spijtig van de datum ...
                            Al diverse activiteiten buiten fotografie waaronder "Open bedrijvendag" ...
                            Ik pas.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pix-in-the-city TONGEREN - 12 juni 2022 UITGESTELD - gaat door op 2 oktober 2022

                              Sorry. Lukt voor mij niet. We hebben andere verplichtingen.

                              Comment

                              Working...
                              X