Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoways : Slechte ervaring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoways : Slechte ervaring


    Misschien hebben velen hier andere ervaringen met Photoways dan ik, maar ik dacht dit toch te moeten delen met jullie.

    Sedert ongeveer twee jaar was ik een tevreden gebruiker van hun service, buiten een aantal leveringen die te laat toekwamen liep alles goed. Ongeveer drie weken geleden echter liep het mis, een vijftigtal foto's waren slecht geformateerd bij het afdrukken waardoor maar 1/4 van de foto was afgedrukt op de grote die ik gevraagd had.

    Ik onmiddellijk een mailtje verzonden naar de verantwoordelijke dienst en na een tijdje kreeg ik de mededeling dat ik de foto's terug moest opsturen en dan zouden ze evalueren wat er was misgelopen. Ik wou geen extra postkosten betalen om een fout die zij hadden gedaan, dus een mailtje terug met de melding dat ik hier niet mee akkoord kon gaan en of ze geen alternatieve oplossing hadden. Als attachment heb ik dan ook een scan ingesloten van een paar foto's zodat ze konden zien wat er mis was.

    Ondertussen heb ik al een aantal andere mailtjes verzonden met de vraag hoe het nu zit. Tot nu toe heb ik echter geen enkele reactie van hun mogen ontvangen, enkel een heel lange stilte. Heb nu een laatste mailtje gedaan om te zeggen dat ze mijn acount mogen schrappen en heb al mijn albums van hun site verwijderd.

    Ja, dat heb je met internet bestellingen. Je kan er weinig of niets tegen doen, resultaat geen goede foto's maar wel mijn geld kwijt.

    Dit wou ik maar even laten weten, een verwittigd man/vrouw is ...

    Groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto
Working...
X