Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe site

    Hi,

    Ik was al een tijdje aan het nadenken over een leuk concept om foto's online te zetten en op een plezante manier door deze te surfen.

    En voila, na vele avondjes geploeter is hier is dan het resultaat...

    (misschien eerst even de help lezen (op de H drukken linksonder het venster) )

    Last edited by tin; 24 november 2004, 18:13.

  • #2
    Re: Nieuwe site

    Vormgeving

    Dit is een van de meest originele sites die ik gezien heb. D'r zit vast heel wat werk in ! Geeft mij inspiratie om ook wat met Flash te gaan doen.

    Wel zijn me wat zaken opgevallen. Let wel het is absoluut geen kritiek, maar slechts opmerkingen van een vakidioot die al veel te lang in de automatisering zit.
    • In Firefox opent het 2e window niet. Ik moet op de balk klikken. In IE werkt het wel zoals bedoeld;
    • Het 2e windows met de tabbladen komt niet full frame op in Firefox. Wel in IE;
    • Als 1 tab openstaat en je drukt op een 2e tab komt de 2e tab naar voren terwijl de eerste open blijft staan. De foto's van de 2e tab vouwen dan niet uit. Het zou denk ik beter zijn om het voorgaande tab af te sluiten, indien dat mogelijk is.
    Groeten,

    Albert Jan

    Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe site

      Ziet er schitterend uit

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe site

        idd een prachtige lay-out
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe site

          Heel mooi gedaan !!

          Ik heb een poosje geleden mijn Flash-site (echter veel amteuristischer) opgegeven, omdat ik het een geweldig werk vond om up te daten...

          Heb jij daar misschien een truc ofzo voor ? Of moet jij dan ook de filmpjes stuk voor stuk aanpassen ?
          Canon EOS 300D - Minolta Dynax 4

          Als een slordig bureau getuigd van een slordige geest, wat betekent dan een leeg bureau ?

          Http://www.philippepascal.be

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe site

            Knap gemaakt.
            Ben helemaal geen flash freak, eerder gewoon plain html.

            Maar hier is flash functioneel en mooi gebruikt!

            Chapeau!
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe site

              Mooi gemaakte site hoor
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe site

                amaai,

                nog nooit gezien.... maar wel wat problemen met firefox.

                Hoe heet deze tool ?

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe site

                  dis heeeel appart en erg leuk gedaan,knap hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe site

                    Wow, mooi.
                    Ben anders ook niet zo flash-minded maar hier zeer mooi gebruikt.

                    Zoals reeds aangehaald, heeft wat problemen in Firefox omdat deze de popups blokkeert (waarom een nieuw venster???).
                    Ook hetzelfde gemerkt als ajh. Als je een tweede album opent bovenop een reeds geopend album lukt het niet echt (in Firefox noch in IE)

                    Doe zo verder...
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe site

                      Diene F104 blijft toch nog een knap machien niettegenstaande hij hopeloos verouderd is. Ik heb zo ook hetzelfde gevoel met de Concorde.

                      Hubert
                      Hubert

                      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe site

                        Woooooooooooooowwwwwwww....


                        Mijne mond valt er van open!!! Echt een ongeloofelijk mooie site!!! Doe zo verder!!!


                        ps: geeft me zin om ook eens met flash te beginnen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe site

                          ziet er allemaal heel leuk en flashy uit, jammer dat zulks de aandacht van het eigenlijke onderwerp afleidt : fotografie

                          erwin

                          Comment

                          Working...
                          X