Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixum.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixum.be

    Heeft er iemand ervaring met Pixum.be ?

    Ik zou een kalender willen laten maken ( zo ééntje met een afzonderlijk blad per maand)

    Weet iemand toevallig ergens anders een site waar ik zoiets kan laten maken ?

    thx
    http://www.dullaert.net

  • #2
    Re: Pixum.be

    Op uw eigen server gaat dat ook.


    In Photoshop is het zo gepiept.

    Comment


    • #3
      Re: Pixum.be

      Wat kalenders betreft heb ik geen ervaring met Pixum...
      Ooit wel eens een puzzel van een foto laten maken daar, en die viel nogal serieus tegen...
      Canon EOS 300D - Minolta Dynax 4

      Als een slordig bureau getuigd van een slordige geest, wat betekent dan een leeg bureau ?

      Http://www.philippepascal.be

      Comment


      • #4
        Re: Pixum.be

        Ik heb vorige week 7 foto's laten afdrukken bij pixum.be (5 van 13x18 en 2 van 20x30). Maandagavond had ik de foto's geupload naar hun website en dinsdag kreeg ik een mail dat de foto's verstuurd waren. Donderdag zaten ze in mijn brievenbus in een stevige enveloppe.

        Tot hiertoe zeer tevreden over de kwaliteit en de service. Ik heb dezelfde foto op de 2 formaten laten drukken en er zat wel een kleurverschil tussen de 20x30 en 13x18 foto's, maar ik vermoed dat dit komt omdat dat verschillende merken fotopapier waren (Agfa en Kodak, denk ik).

        Er was echter 1 probleem: 1 van de 5 foto's op 13x18 was niet afgedrukt. Ik heb hier onmiddellijk een vriendelijke klacht gestuurd via mail (in 't Nederlands), en ik kreeg onmiddellijk antwoord dat deze foto kostenloos zal worden opgestuurd. Ik verwacht deze dan ook vandaag of morgen bij mij thuis.

        Besluit: zeer goede service, goede kwaliteit van afdruk, redelijk goedkoop (5x 0.29 + 2x1.29 + 2.75 verzendkosten vanuit Duitsland/Keulen = 6.78 EUR).

        Ter vgl: bij Spector kost een foto formaat 20 (=20x30): 3.94 EUR

        mvg
        Johan
        Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

        Comment


        • #5
          Re: Pixum.be

          Ik dacht dat dat bij www.Photobox.ie ook kan.
          Heb zelf geen ervaring met kalenders van ze, maar over de fotokwaliteit ben ik zeer te spreken.
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment


          • #6
            Re: Pixum.be

            De Kalenders worden gedrukt bij CéWé in Duitsland.
            Dit is ook de centrale die afdrukt voor Kruidvat ; en Schlecker.
            Schlecker.com is op dit moment de goedkoopste. Kwaliteit is goed; maar is ook onderhevig aan de wisseling van papiersoort ( Kodak , Afga en Fuji)
            In vehouding met Service en prijs is Pixum (voor mij althans) één van de beste.
            Onlangs 2*250 foto's besteld in verschillende formaten.
            Na (per mail) duidelijke afspraken in verband met toezenden per CD en terug ontvangen in een grote doos waar de vier formaten apart verpakt waren; kan ik niet anders dan tevreden zijn.
            U kan altijd terecht met vragen bij Pixum support ( S. Kowalski) en men ( tracht) per ommegaande een antwoord te geven.

            Paul

            Comment


            • #7
              Re: Pixum.be

              qua service ben ik heel tevreden bij pixum.
              3 maal fotos laten ontwikkelen, en 3 maal tevreden.
              de laatste keer had ik echter vergeten een promo code in te vullen
              waarmee ik 20% korting gemist had;

              Dan heb ik maar een vriendelijk mailtje verstuurd, en na een paar uur
              kreeg ik antwoord dat ze een nieuwe tegoedbon hadden gecreërd voor
              mijn account, die mij recht gaf op 30 euro (20% van het vorige bedrag)
              korting op mijn volgende bestelling.

              Meestal laat ik 11cm formaat fotos ontwikkelen, en ik ben er heel tevreden.
              Ook reeds 2 maal een poster gevraagd, en ook die zijn perfect en in een stevige verpakking opgestuurd, én binnen de beloofde termijn.

              Voorlopig blijf ik een trouwe klant!
              Wat kalenders betreft, geen ervaring ermee helaas.

              Comment


              • #8
                Re: Pixum.be

                Ook ik ben een tevreden klant. Er was een aanbieding (misschien nu nog), dat je een posterformaat foto gratis kreeg en alleen verzendkosten betaalde. Snelle levering, en een mooie afdruk. Maar kalenders, daar heb ik geen ervaring mee..

                Comment


                • #9
                  Re: Pixum.be

                  ben ook tevreden van Pixum
                  al veeeel foto's laten afdrukken
                  eerst van de CP5700 en dan van de D70
                  verleden week nog kerstkaartjes besteld en gisteren gekregen
                  ze zien er goed uit
                  en 't kost ni veel hé

                  en als je ni tevreden bent over iets gewoon mailen
                  en meestal doen ze ni moeilijk
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pixum.be

                    Ik heb al veel foto's af laten drukken bij Pixum. Maar de laatste tijd zie ik vooral bij foto's met veel groen een grijzige tint er over.
                    Een beetje flets dus.
                    Service is goed. Als er iets fout gaat maken ze dat meteen goed.
                    Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

                    Comment

                    Working...
                    X