Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bloemknop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] bloemknop

    Gerrit Laurent
    Last edited by de Gerre; 15 mei 2022, 19:37.

  • #2
    Re: bloemknop

    Mooie bloemknop!
    Standpunt had ik anders gekozen om die witte vlek bovenaan en donkere vlek onderaan te vermijden.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: bloemknop

      Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
      Mooie bloemknop!
      Standpunt had ik anders gekozen om die witte vlek bovenaan en donkere vlek onderaan te vermijden.
      Ik had de bg ook liever een beetje anders gezien want die trekt nogal de aandacht
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: bloemknop

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Ik had de bg ook liever een beetje anders gezien want die trekt nogal de aandacht
        Ik heb dit bloemknopje meerdere malen gefotografeerd, ook met andere achtergronden. Die foto's vond ik saai,want het knopje zelf is ook niet denderend. Daarom heb ik deze ietwat speelse achtergrond gekozen: stengel in het donkerste deel en knopje in het lichtste deel.
        grt
        Gerrit

        Comment


        • #5
          Re: bloemknop

          Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
          Ik heb dit bloemknopje meerdere malen gefotografeerd, ook met andere achtergronden. Die foto's vond ik saai,want het knopje zelf is ook niet denderend. Daarom heb ik deze ietwat speelse achtergrond gekozen: stengel in het donkerste deel en knopje in het lichtste deel.
          grt
          Gerrit
          Ik kan me hierin vinden.

          Comment

          Working...
          X