Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betonkuiser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Betonkuiser

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Betonkuiser

    Dat is geen kuiser, maar hij trek de gaten dicht van het pas gestorte beton waarna hij met de vlindermachine (op de achtergrond) de vloer glad egaal vlindert.

    Comment


    • #3
      Re: Betonkuiser

      Vind ik een sterk beeld Raymond - als respect voor de arbeider
      Er zijn wel enkele schaduwen op het beton die ik niet kan thuisbrengen (de zeehond schaduw naast de kleine helicopter) - en iets meer naar achter stang met handvatten
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Betonkuiser

        Knap beeld !
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Betonkuiser

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          .......
          Er zijn wel enkele schaduwen op het beton die ik niet kan thuisbrengen (de zeehond schaduw naast de kleine helicopter) - en iets meer naar achter stang met handvatten
          Peter
          Water...?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Betonkuiser

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Water...?
            grt,bouk.
            Watervlek in de vorm van het bedieningsstuur van helicoptermachine ?
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Betonkuiser

              Mooie discussies in de reacties die me zeer oprecht boeien. 1) Dat dit geen "kuiser" is weet ik ook wel maar voor mij intrigerend genoeg om deze foto zo te betitelen. 2) Schaduwen zijn nu eenmaal wat ze zijn hé Peter en die plek is nog een natte plek op het beton waarvan er nog meerdere zijn. Ook het vlinder/helicoptermachine heeft een stang met handvaten om te sturen en laat zijn schaduw als een bijkomende tekening over het beton schijnen. En wat dan te bedenken van de betonijzers die in afwachting rechtop staan ?
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X