Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

♫ ♪ ♫Alles ziet er anders uit als de zon schijnt ♫♫

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] ♫ ♪ ♫Alles ziet er anders uit als de zon schijnt ♫♫

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: ♫ ♪ ♫Alles ziet er anders uit als de zon schijnt ♫♫

    Het zal met het blote oog beslist zeer mooi geweest zijn,
    de camera heeft hier wel meer moeite mee, het licht is vrij hard waardoor de contrastverschillen ook vrij groot zijn,
    je kan daar in nabewerking wat aan sleutelen maar het is niet evident om tot een goed een resultaat te komen.
    De titel klopt wel
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: ♫ ♪ ♫Alles ziet er anders uit als de zon schijnt ♫♫

      Mis hier toch vooral de scherpte..
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: ♫ ♪ ♫Alles ziet er anders uit als de zon schijnt ♫♫

        Sien, je idee was niet zo slecht, maar het gekozen uur was zeer ongelukkig gekozen.
        De zon stond veel te hoog waardoor je uitgebrande vlekken hebt en vooral gras weerschijnt fel in een lens.
        Wellicht kunt ge de overbelichting iets of wat verbeteren, maar ik vrees ervoor.
        Buiten de overbelichting heb je ook een grote onscherpte over heel de foto.
        Vermijd te fotograferen rond de middag uren, ik zeg wel uren want ik fotografeer niet na 10h30 tot na 15h30 als de zon er is natuurlijk want staat die het hoogst.
        En het groen (gras, bomen, struiken enz.) stralen het licht terug naar je lens. Oppassen dus want ook de daken en de muren doen vervelend.
        Last edited by Red Falcon; 10 mei 2022, 10:08. Reden: voutsch rechter gesed.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X