Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tax on web beschikbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tax on web beschikbaar?

    Ik geraakt er wel op/in, maar kan niet aan de aangifte...
    Nog te vroeg?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Tax on web beschikbaar?

    Danke
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #3
      Re: Tax on web beschikbaar?

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg
      Mijn boekhoudster raadde mij aan beter nog te wachten tot in mei.
      En voor welke reden dan wel? [emoji848]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Tax on web beschikbaar?

        Omdat hij nog niet klaar is met zijn aangifte zeker

        Comment


        • #5
          Re: Tax on web beschikbaar?

          Wat ik bedoelde is dat het blijkbaar nog niet beschikbaar is....
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #6
            Tax on web beschikbaar?

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Ik geraakt er wel op/in, maar kan niet aan de aangifte...
            Nog te vroeg?
            Pas vanaf begin mei toerist.

            “Uw belastingaangifte 2022 (inkomsten jaar 2021) kan je op twee manieren indienen bij de Fod financiën.Tax on web 2022, tot wanneer kan ik mijn belastingaangifte indienen? Via online Taks-on-web 2022 of via post met de papieren aangifte die je ontvangt in de bruine enveloppe. “””Begin Mei wordt de mogelijkheid geactiveerd om je tax on web 2022 in te vullen via Myminfin.””” De deadline voor de aangifte via Tax-on-web 2022 is uiterlijk donderdag 15 juli 2022 wanneer je de aangifte als burger indient. Wanneer je via een mandataris je belastingaangifte indient dan kan dit tot 21 oktober 2022. Wanneer je niet via tax on web 2022 werkt dan moet de papieren versie ingediend worden woensdag 30 juni 2022.”
            Last edited by Guest42; 25 april 2022, 14:25.

            Comment


            • #7
              Re: Tax on web beschikbaar?

              Volgens De Standaard kan het vanaf morgen.

              Comment


              • #8
                Re: Tax on web beschikbaar?

                👍....
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • #9
                  Re: Tax on web beschikbaar?

                  https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/04...ndienen-invul/ ... voor de geïnteresseerden

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tax on web beschikbaar?

                    Als je veel geduld hebt en een oneindig aantal keuzes doorloopt dan lukt het waarempel om aan je aangifte te geraken.
                    Simpel is anders (gewoon Tax-on-Web, Itsme en OK zou te gemakkelijk zijn).
                    Nu, er zit verbetering in: vroeger kwam men het triomfantelijk aankondigen op TV en toen begon meestal een paar weken miserie.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tax on web beschikbaar?

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Als je veel geduld hebt en een oneindig aantal keuzes doorloopt dan lukt het waarempel om aan je aangifte te geraken.
                      Simpel is anders (gewoon Tax-on-Web, Itsme en OK zou te gemakkelijk zijn).
                      Nu, er zit verbetering in: vroeger kwam men het triomfantelijk aankondigen op TV en toen begon meestal een paar weken miserie.
                      Gewoon inloggen op Myminfin met Itsme en je kan er alles en ook je belastingsaangifte direct op terug vinden zo moeilijk is dat toch ook niet of dat je er via
                      een grote omweg naar toe wil is je eigen keuze dan. Kamiel Spiessen zou zeggen tis nie moeilijk tis gemakkelijk.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tax on web beschikbaar?

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Als je veel geduld hebt en een oneindig aantal keuzes doorloopt dan lukt het waarempel om aan je aangifte te geraken.
                        Misschien daarmee dat mijn boekhoudster zei beter te wachten tot
                        in de loop van mei, als iedereen er van de eerste dagen invliegt
                        als een hond op zijn been kan het systeem misschien overbelast geraken?
                        Geen idee hoe zij dat doet, maar zij heeft helemaal niets
                        nodig van mij, waarschijnlijk heeft zij daar een of ander account,
                        maar als ik bel om af te spreken staat alles reeds klaar als ik er aan kom,
                        enkel ons aftrekbare kosten inbrengen zoals die er vooraf nog
                        niet in staan (zoals rechtsbijstand) en dat soort dingen en op 5
                        minuten klaar.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tax on web beschikbaar?

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Als je veel geduld hebt en een oneindig aantal keuzes doorloopt dan lukt het waarempel om aan je aangifte te geraken.
                          Simpel is anders (gewoon Tax-on-Web, Itsme en OK zou te gemakkelijk zijn).
                          Daarstraks ook eens ingelogd, Mijn MinFin, inloggen met Itsme en klikken op icoon TaxonWeb.
                          Eenvoudiger kan bijna niet, geen idee welke omweg jij gedaan hebt. [emoji848]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Tax on web beschikbaar?

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Geen idee hoe zij dat doet, maar zij heeft helemaal niets nodig van mij, waarschijnlijk heeft zij daar een of ander account, maar als ik bel om af te spreken staat alles reeds klaar als ik er aan kom, enkel ons aftrekbare kosten inbrengen zoals die er vooraf nog niet in staan (zoals rechtsbijstand) en dat soort dingen en op 5 minuten klaar.
                            Ik vul die zelf in maar deze manier van werken die je aankaart is al jaren standaard, tenminste voor bedienden of arbeiders waarvan alle inkomsten gekend zijn.
                            Lonen, giften, hypothecair krediet, alles staat al ingevuld.
                            Enkel aftrekbare kosten die niet in hun bezit zijn (bepaalde giften o.a.) moeten nog toegevoegd worden.
                            In elk geval veel eenvoudiger dan vroeger toen er niets standaard ingevuld was.
                            Last edited by VerSeg; 27 april 2022, 21:11.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tax on web beschikbaar?

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Daarstraks ook eens ingelogd, Mijn MinFin, inloggen met Itsme en klikken op icoon TaxonWeb.
                              Eenvoudiger kan bijna niet, geen idee welke omweg jij gedaan hebt. [emoji848]
                              OK, beetje verkeerd begonnen, Tax-on-web in google en dan verwacht ik daar al te kunnen inloggen via itsme.
                              Maar het werkt vanaf de aankondiging en dat is merkwaardig.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X