Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe je een persoon meerdere keren in een foto kunt plaatsen. met PS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe je een persoon meerdere keren in een foto kunt plaatsen. met PS

    Vroeger kon ik dat doen met de oudere versie van PS ,gaarne wil ik weten met Fotoshop 2022
    hoe ik drie dezelfde personen op de zelfde foto kan zetten

  • #2
    Re: hoe je een persoon meerdere keren in een foto kunt plaatsen. met PS

    Welke techniek gebruikte je vroeger? Wat dat betreft is er geen enkel verschil met de versie van 2022. De naam is nog steeds Photoshop.
    Mijn idee (maar ik gebruik PS al verschillende jaren niet meer): lagen en laagmaskers. Zo doe je dat.

    Dit is een voorbeeld. Ik hoop dat je voldoende Engels kent.

    This is a fun twist on portraiture that can often tell a bit more of a story about your subject, by allowing them to reveal two or more sides to their personality. It’s an old photography trick used in the days of the darkroom, and now with modern technology can be done in minutes with […]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: hoe je een persoon meerdere keren in een foto kunt plaatsen. met PS

      In de oudere versies moest dat met selecteren, copy en paste. Maakt hij nieuwe lagen aan per inzet.
      Kan je direct ook roteren en schalen en zo.

      De nieuwe versies zijn daar niet anders in maar er is wel een nieuwe leuke tool bijgekomen die het selecteren stukken beter en eenvoudiger maakt.
      Object selecteren door het aanwijzen en dan weer opnieuw copy paste naar nieuwe laag per inzet.

      Comment


      • #4
        Re: hoe je een persoon meerdere keren in een foto kunt plaatsen. met PS

        Bedankt voor jullie antwoord

        Comment

        Working...
        X