Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The hills are alive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] The hills are alive

    Getrokken in Italië vorig jaar met een Iphone SE

    [IMG]Landschap by Diederick Aretz, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: The hills are alive

    Buiten het feit dat het lied nu in mijn hoofd zit vind ik dit een knappe foto die zo in een toeristische brochure kan!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: The hills are alive

      Mooi zonnig beeld, maar voor mij te hard verscherpt en ik zou de hooglichten een tikkeltje verlagen of discreet wat contrast toevoegen.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: The hills are alive

        Hele mooie locatie, over de bewerking, al dan niet in het toestel, kan ik bovenstaande wel volgen
        De fijne details gaan wat verloren door het gruizige van de verscherping
        Maar gelet dat deze met een smartphone gemaakt is toch een prima resultaat

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: The hills are alive

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Hele mooie locatie, over de bewerking, al dan niet in het toestel, kan ik bovenstaande wel volgen
          De fijne details gaan wat verloren door het gruizige van de verscherping
          Maar gelet dat deze met een smartphone gemaakt is toch een prima resultaat

          grts
          Sieg
          Sluit me hierbij aan. Prima resultaat met een smartphone (waar je niet over alles controle hebt).

          Comment


          • #6
            Re: The hills are alive

            Leuk groenkleuring landschap zoals het daar dikwijls wordt vertoond. Goed van diepgang.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: The hills are alive

              vind dit toch een heel sterk resultaat daar dit gemaakt is met een iphone ,mooie compo en goed belicht ,ook vind ik de scheiding door het blauwig uitzicht heel mooi van de achterste bergketen

              Comment


              • #8
                Re: The hills are alive

                Dank jullie voor de eerlijke commentaar ! Inderdaad heb ik misschien iets te veel verscherpt

                Comment

                Working...
                X