Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coasts (4)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Coasts (4)

    Coasts is een Britse band uit Bristol die alternatieve rock en indie pop brengt. De band is opgericht in 2011. In 2012 kwam Stay uit, hun 1e single. In 2013 volgde een 2e single met als titel Wallow en in 2014 Oceans en A Rush of Blood als 3e en 4e single. In 2015 kwam hun 5e single uit Modern Love. Na al die singles kwam in 2016 hun 1e album uit vernoemd naar de band. Hun 2e album kwam er in 2017 met als titel: This Life Vol.1. Eind 2018 waren er geruchten dat de groep gesplit was maar in 2019 gaven ze toch nog concerten in Engeland.
    Op de foto zanger Chris Caines.




    Met vriendelijke groeten vanwege Johan

  • #2
    Re: Coasts (4)

    Je hebt zowat je eigen "verdieping" hier op BD Weinig bezoekers op "evenementen".

    De Z/W foto en de foto met de gekleurde achtergrond sprak me meer aan dan deze met zwarte achtergrond en de artiest in de kleurspot ... er is niks mis met dit portret, het is maar gewoon persoonlijke voorkeur natuurlijk.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Coasts (4)

      Hartelijke dank voor je reactie, Philip. Voor mij hier veel kijkers maar weinigen die durven of willen reageren.

      Groetjes Johan

      Comment


      • #4
        Re: Coasts (4)

        Het gebrek aan reactie is al meermaals "aangeklaagd". Sommigen geven het bestuur ervan de schuld. Ik ben het er niet mee eens. Het bestuur treft geen schuld voor de mentaliteit van een aantal personen. Een forum is een sociaal gebeuren en zonder interactie sterft dit . Men hoeft niet overal aanwezig te zijn, maar toch een enkele commentaren schrijven is het minste. Zelfs met een banaal commentaar als "mooie foto" toon je toch je appreciatie voor het werk - naar mijn idee. Dat duurt nog geen 30 seconden om te schrijven. Ik zie verschillende mensen hier wekelijks een tsunami aan foto's op het forum gooien (zelfs meerdere foto's op 1 dag) zonder ook maar enige andere bijdrage en dat vind ik heel jammer en het is nefast voor de sfeer op BD.
        Last edited by philitalia; 5 april 2022, 15:22.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Coasts (4)

          Ik heb bewust niet willen reageren op dit bericht om anderen een kans te geven maar helaas geen enkele reactie. Vroeger kreeg je op zo'n bericht nog een massale reactie. Het bestuur treft hier geen enkele schuld in. Misschien moeten ze eens overwegen om kijkersgeld in te voeren zoals op TV, dan kunnen we ook een reeks foto's herhalen als ze goed is. Ik ben ook geen grote reageerder, maar laat hier en daar wel wat achter. Soms met de gedachte hopelijk reageer je ook eens bij mij. Daarvoor moet het niet altijd positief zijn met opbouwende kritiek heb ik mijn foto's verbeterd tot wat ze nu zijn. Nogmaals hartelijke dank voor je eerlijke mening bij mijn foto's, Philip.

          Groetjes Johan

          Comment


          • #6
            Re: Coasts (4)

            Ik ben ook maar een hobbyist en ben zeker geen superfotograaf. Uren aan bewerken in photoshop is ook niet aan mij besteed, maar ik heb wel geleerd uit de commentaren die in het verleden op foto's kwam en ik heb die commentaren nooit als een persoonlijke aanval ervaren en ben nooit boos geworden als een foto werd "afgekraakt".
            Enfin, we blijven posten en hopen op wat meer actie en reactie
            Mvg Philip

            Comment

            Working...
            X