Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coasts (3)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Coasts (3)

    Coasts is een Britse band uit Bristol die alternatieve rock en indie pop brengt. De band is opgericht in 2011. In 2012 kwam Stay uit, hun 1e single. In 2013 volgde een 2e single met als titel Wallow en in 2014 Oceans en A Rush of Blood als 3e en 4e single. In 2015 kwam hun 5e single uit Modern Love.
    Op de foto zanger Chris Caines.




    Met vriendelijke groeten vanwege Johan

  • #2
    Re: Coasts (3)

    Ik val in herhaling, maar opnieuw heel mooi portret. Heel zacht van kleur en belichting ... en nu wil ik de ook eens de mening van een ander lezen
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Coasts (3)

      Alle drie heel goed, Johan.
      Wat me bijzonder opvalt en bevalt is dat je er telkens in slaagt om de zanger te portretteren tegen een cluttervrije achtergrond. Geen andere bandleden, boxen en/of instrumenten in beeld.
      Ik kan me een podium met een uitloopstrook tussen de eerste rijen van het publiek voorstellen waarbij dat kan, of zoals bij de eerste, fotograferen vanuit een laag standpunt.
      Luc

      Comment


      • #4
        Re: Coasts (3)

        Bedankt Philip voor je trouwe reactie

        @ Philip
        en nu wil ik de ook eens de mening van een ander lezen
        Ik zou dat ook wel eens willen en zie het lukt je om anderen te stimuleren.

        Luc bedankt voor je reactie maar je fantasie klopt niet met de werkelijkheid. Deze foto's zijn genomen vanuit het publiek en op een iets groter podium dan een normaal podium. Het podium is wel hoog waardoor je deze indruk krijgt van een laag standpunt. Dus een uitloopstrook is daar niet aanwezig en ik hou er wel van om zangers alleen op foto te plaatsen. De boxen die vooraan op het podium staan probeer ik zoveel als mogelijk buiten beeld te houden als ze niets inbrengen in de foto.

        Groetjes Johan

        Comment

        Working...
        X