Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ..........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ..........

    Last edited by LesC; 20 maart 2022, 08:15.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

    Het is al lang geleden dat ik nog foto's getoond heb op Dropbox, maar dat zou toch nog moeten werken, al herinner ik me niet meer goed hoe ik vroeger tewerk ging...

    Bij mij lukt het toch. Even vertellen wat ik gedaan heb:
    1. Een foto die ik vroeger had opgeladen, gaan zoeken in
    MijnHardeSchijf>Users>lescornwell>Dropbox>Folders> Public>2014
    2. Die foto rechtermuisklik en Copy Dropbox Link gekozen
    3. De link hier geplakt, tussen de IMG-tags.
    4. www vervangen door dl en achteraan, de info achter jpg (?dl=0) verwijderd.
    5. Kees is klaar:

    Last edited by LesC; 20 maart 2022, 08:01.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

      Een nieuwe, echt uit de oude doos (zelfde jaar 2014)

      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

        Omdat die foto's al lang op Dropbox zitten, dacht ik misschien eens een nieuw op te laden.
        Dus ik neem een willekeurige foto op mijn desktop, maak een nieuwe folder aan in MijnHardeSchijf>Users>lescornwell>Dropbox>Folders> Public>2022,
        sleep die foto daarnaartoe. Let niet op de kwaliteit, ik denk dat die foto gemaakt is met mijn eerste smartphone (iPhone 4s)
        Ik zie bovenaan op mijn scherm dat Dropbox automatisch synchroniseert.
        Ik doe Copy Dropbox Link
        enz., enz.
        En ziehier mijn Engels ontbijt:




        Nog steeds een zeer goedkoop blaasinstrument.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

          Mijn eerste poging dan maa:




          Les, aan ons ouderdom is er niet veel meer dat deugd hé, Enfin ja, bij mij in elk geval.
          Onthouden van s'middags tot 12h00 en de klok moet nog rap slaan.
          Vanzeneigens dat het niet ging, i'm stupid, ik verwijderde ook "dropbox" in de link. (jawadde zeg!)

          Gelijk u ziet staat de foto te blinken in het testforum" van BD.

          EDIT: Jawadde Les, serieus ontbijt zeg. Ziet er in elk geval fantastisch lekker uit.
          Is dat worstje typisch Engels?
          Last edited by Red Falcon; 20 maart 2022, 08:23. Reden: edit: ...............
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

            Blij dat het probleem zo vlug opgelost is!
            Da's een G11! Ik heb zelf nog een G9, een paar jaartjes ouder dus. Lang geleden dat ik dat toestel nog tevoorschijn gehaald heb en gebruikt heb.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Omdat die foto's al lang op Dropbox zitten, dacht ik misschien eens een nieuw op te laden.
              Dus ik neem een willekeurige foto op mijn desktop, maak een nieuwe folder aan in MijnHardeSchijf>Users>lescornwell>Dropbox>Folders> Public>2022,
              sleep die foto daarnaartoe. Let niet op de kwaliteit, ik denk dat die foto gemaakt is met mijn eerste smartphone (iPhone 4s)
              Ik zie bovenaan op mijn scherm dat Dropbox automatisch synchroniseert.
              Ik doe Copy Dropbox Link
              enz., enz.
              En ziehier mijn Engels ontbijt:




              Nog steeds een zeer goedkoop blaasinstrument.
              Hmmm, zalig ontbijt!
              Ik ben fan, alleen al voor zo'n ontbijt zou ik het Kanaal oversteken..

              Comment


              • #8
                Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

                Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                Hmmm, zalig ontbijt!
                Ik ben fan, alleen al voor zo'n ontbijt zou ik het Kanaal oversteken..
                Hier in België klaargemaakt, maar met bepaalde spullen die ik in een Engelse winkel in Everberg ga halen: pork sausages (probeer hier 'ns een varkensworst te vinden; hier doorgaans samen met kalfsgehakt) en 'Engelse' (nou ja, de Engelsen halen het in Denemarken) bacon. Ook dat is hier niet te vinden, spek is iets heel anders, nochtans van hetzelfde beestje.
                Hoort nog "Daddy's Sauce" of "HP Sauce" bij, wat ik op dat moment niet in voorraad had, maar dat -voor mij althans- niet levensnoodzakelijk is. HP Sauce is hier wel te vinden, zelfs al in Carrefour of Delhaize gezien.

                Een full English breakfast eten we ook alleen maar 's morgens als we op reis zijn in Engeland. Daarmee kom je al een flink stuk van de dag mee door. Vroege namiddag even aanvullen met wat klaargemaakte 'sandwiches' (te koop in grootwarenhuizen of zelfs tankstations), en je kunt voort tot het avondmaal.
                Hier in België maak ik een English breakfast ofwel alleen voor mezelf klaar, ofwel voor mijn vrouw en mijzelf, maar dan liefst 's avonds, omdat wij dan meestal onze warme maaltijd eten.

                Een volledige (full) English breakfast begint met fruitsap of (liever) cereals (zoals Corn Flakes), dan zo'n schotel zoals hier gepresenteerd (maar kan erg verschillen, naargelang de streek), en tenslotte gevolgd door toast met bv marmalade. Heerlijk!
                Last edited by LesC; 20 maart 2022, 17:10.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

                  Èn breakfast tea (ty-phoo) with milk and (lots of) sugar…
                  De winkel in Everberg ken ik. En ik heb nog altijd spijt dat M&S hier (weer) vertrokken is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Test vanaf Dropbox lukt niet, vroeger was dat een fluitje van een cent, nu ......

                    Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                    Èn breakfast tea (ty-phoo) with milk and (lots of) sugar…
                    De winkel in Everberg ken ik. En ik heb nog altijd spijt dat M&S hier (weer) vertrokken is.
                    Juist, ja. Jammer. Weet je dat ik destijds in M&S Antwerpen nog een tweed hoed kon kopen, maar evengoed mijn 'ginger nuts' om bij de thee of koffie (want in die zin ben ik 'ver-europeesd') te nuttigen? De laatste keer trouwens gekocht via een online shop: The English Cornershop'.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X