Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens EF 70-200 2.8 L IS USM + Canon Extenders EF 1.4x + Canon Extenders EF 2x +….

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Lens EF 70-200 2.8 L IS USM + Canon Extenders EF 1.4x + Canon Extenders EF 2x +….

    Wegens ernstige ziekte ben ik niet meer in staat om nog te kunnen fotograferen

    Daarom doe ik al mijn Canon apparatuur en bijhorigheden weg

    Hier begin ik mee:

    -Lens EF 70-200 2.8 L IS USM, in zeer goede en perfecte werkzame staat, geen krasje te bespeuren, idem glas. Er heeft steeds een B&W UV filter op gezeten en nu ook, met natuurlijk incl. alle nodige lensdoppen,top-lens, prijs 1050€


    - Canon Extenders EF 1.4x, in zeer goede staat, weinig gebruikt, met lensdoppen en bewaar zak, heeft gekost 400€, nu 250€


    - en Canon Extender EF 2X, in zeer goede staat, weinig gebruikt, met lensdoppen en bewaar zak, heeft gekost 450€, nu 250€


    - Lens2scope, maakt van uw canonlens een kwaliteits scope, past op alle Canon EF lenzen, gewoon achteraan uw Canonlens aanklikken en is klaar voor gebruikquasi nooit gebruikt en geeft u een prima heldere Zoom kijker, gekost 300€, nu 125€
    ,
    Al mijn ander top apparatuur, body, lenzen, flitsers, statieven en aanhorigheden, komen later aan bod

    Alles kan getest worden in Turnhout of kan zeer goed verpakt opgestuurd worden(wel op uw risico)



    [IMG]F39I5971bw by Gust Samarsj, on Flickr[/IMG]


    [IMG]F39I5972bw by Gust Samarsj, on Flickr[/IMG]

    [IMG]F39I5973bw by Gust Samarsj, on Flickr[/IMG]
    F39I5974bw by Gust Samarsj, on Flickr

    [IMG]F39I5975bw by Gust Samarsj, on Flickr[/IMG]

    F39I5976bw by Gust Samarsj, on Flickr
    Last edited by samarsj; 8 maart 2022, 16:10.
Working...
X