Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eigen site

    Ik ben nog niet zo lang member van dit forum, maar ik merk dat mensen vaak hun eigen website eens in de spotlights willen zetten (volledig terecht trouwens). Dit gebeurt in zowat elk forum-onderdeel algemeen, showcase, beoordeel mijn foto ...

    Ik moet zeggen dat ik niet elk forum-onderdeel even hard opvolg en dus gaat deze info vaak verloren voor mij, terwijl ik hier toch wel behoorlijk wat interesse voor heb.

    Zou het daarom niet leuk zijn om een extra forum-onderdeel te hebben, namelijk 'mijn eigen website' waar mensen hun site kunnen voorstellen en eventueel vragen kunnen stellen over hoe je een eigen site in elkaar steekt?

    in afwachting hiervan, nodig ik iedereen uit om eens te kijken op www.flowojo.com Mijn site waar ik de laatste dagen behoorlijk wat aan gewijzigd heb, vooral previous posts en de e-card hebben een facelift gekregen.

    Niet dat ik jullie als gratis test capaciteit zie, maar indien jullie problemen zouden ondervinden laat het me dan even weten.
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

  • #2
    Re: Eigen site

    Mooie, prettige website ,door zijn goede smaak en eenvoud !!!

    En de zwart/wit foto van your 2 girls is natuurlijk een prachtige binnenkomer !

    Comment


    • #3
      Re: Eigen site

      Oorspronkelijk geplaatst door marjo
      Mooie, prettige website ,door zijn goede smaak en eenvoud !!!

      En de zwart/wit foto van your 2 girls is natuurlijk een prachtige binnenkomer !
      Hier ben ik het alvast helemaal mee eens.
      Zie dat je ook al bij kasteel Terworm in Heerlen bent geweest, mooie streek hé.
      Mag ik wel ff vragen met welk programma die site in elkaar hebt gestoken, ben nl. van plan om ook eens zoiets te gaan doen.

      Groeten, Jan.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Eigen site

        Mooie, rustige site met mooie foto's.
        Een detail: er staan in de Engelse teksten (zowel titels van de foto's als de onderschriften) wat spelfouten.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: Eigen site

          Heel mooie site met prachtige foto's

          Comment


          • #6
            Re: Eigen site

            Inderdaad knappe website met mooie foto's erop.
            Ook wel de opmerking met de spelfouten in Engelse taal. Eigenlijk mijn zaak niet, maar vraag me af waarom je de site in het Engels maakt en niet in het NL ?
            Groeten, Gino
            http://www.e-designstudio.be

            Comment


            • #7
              Re: Eigen site

              Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio
              Eigenlijk mijn zaak niet, maar vraag me af waarom je de site in het Engels maakt en niet in het NL ?
              Misschien voor DAPA

              Hubert
              Hubert

              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

              Comment


              • #8
                Re: Eigen site

                Jan, Ik heb hem volledig met het handje gemaakt, gewoon tekst-editor en html, css en php rammen. Is helemaal niet zo moeilijk hoor.

                JLP en Gino, Bedankt voor de opmerking ivm de spelfouten, ik heb er eens snel door gekeken en heb er reeds een paar aangepast (sticky, leaves, mocca, sunflowers en sunray). Ik zal deze avond verder kijken, maar jullie mogen natuurlijk altijd even aangeven waar er nog zitten.

                Waarom Engels? 4 redenen,
                - mijn engels is beter dan mijn nederlands en het is beter te controleren met spellings checkers Maar dat moet ik dan ook doen.
                - Het is makkelijker om famous quotes te vinden via google in het engels dan in het nederlands.
                - Ik wil graag op deze manier mijn engels toch een beetje onderhouden, wanneer ik dan opmerkingen krijg over fouten, kan ik daar alleen maar van bijleren.
                - Ik heb een aantal niet nederlandstalige kijkers die ik graag in de watten leg.

                Misschien dat ik de site ooit nog aanpas zodat je je taal kunt kiezen, euhm maar het is maar een amateur site-je hoor

                Je mag natuurlijk altijd commentaar achter laten in het nederlands, daar zit ik niet mee. Dat zou nog wat extra kleur aan de site geven.

                Hubert,
                Niet voor DAPA wel voor andere photoblogs (ik ben een swinger )

                Allemaal bedankt voor de reacties
                Last edited by flowojo; 22 november 2004, 15:51.
                Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

                Comment


                • #9
                  Re: Eigen site

                  Oorspronkelijk geplaatst door flowojo
                  ik ben een swinger
                  Opletten wat je hier zegt hoor
                  Da is nu een wereldje wa ik wel redelijk ken, maar ik denk niet dat het da is wat jij bedoelt.
                  Groeten, Gino
                  http://www.e-designstudio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eigen site

                    Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio
                    Opletten wat je hier zegt hoor
                    Da is nu een wereldje wa ik wel redelijk ken, maar ik denk niet dat het da is wat jij bedoelt.
                    Gino, Ik bedoel natuurlijk dat ik wel eens wat afwisseling durf brengen in mijn photo forum keuze. Maar wees gerust zelfs op dat vlak ben ik tot nu toe altijd sequentieel monogaam geweest.
                    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eigen site

                      Je hebt een hele mooie rustige site,duidelijk en snel

                      Comment

                      Working...
                      X