Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sioen (3)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sioen (3)

    Sioen brengt popmuziek tot leven. Frederik Sioen is een Gentenaar in hart en nieren, maar zijn muziek is tot ver over de Belgische grenzen gekend. In Zuid-Korea is hij er beroemd om zijn mooie muziek. In 2003 kwam zijn 1e album uit met als titel See You Naked. Het werd een gouden plaat met meerdere hitsingles waarvan Cruisin het meest bekend is. In 2005 volgde al een 2e gouden album, Ease Your Mind was de titel. In 2007 trok hij voor Oxfam naar Soweto en kwam terug met 4 muzikanten die zijn band vervoegden voor enkele optredens. In 2009 volgde een album dat Calling Up Soweto noemt en waar deze 4 muzikanten ook op aanwezeig waren.
    Op de foto violist en groepslid van Sioen: Jeroen Baert.




    Met vriendelijke groeten vanwege Johan

  • #2
    Re: Sioen (3)

    Deze is wat statischer/rustiger en drukt misschien wat minder bevlogenheid/passie van de artiest weer, maar je maakt wel steeds mooie portretten.

    Niet jouw schuld, maar het hemd is niet om aan te zien
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Sioen (3)

      Bedankt voor je reactie Philip en begrijp wat je bedoeld met je reactie. Ik heb lang getwijfeld of ik hem ging plaatsen om dezelfde reden als je aangeeft. Dus dank voor je eerlijke mening en een bevestiging voor mij vermoeden. Dit is ook iets waar ik weer van leer omdat je als fotograaf toch een ietsje anders naar je foto's kijkt dan de toeschouwer hier.

      Groetjes Johan

      Comment

      Working...
      X