Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alternatief Samsung S21 Ultra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alternatief Samsung S21 Ultra

    In navolging van een post van een paar dagen geleden, maar dan ivm met high end phones:
    Ik sta steeds verbaasd wat de HDR functie van Android Samsung Ultra 21 kan.

    Is er een compact fototoestel dat dat ook kan ?
    iemand ervaring ?

  • #2
    Re: Alternatief Samsung S21 Ultra

    in camera zullen er niet zo heel veel toestellen zijn die dit doen. Met een programma als lightroom kan dit wel vrij snel, als je een bracketing serie hebt gefotografeerd.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Alternatief Samsung S21 Ultra

      HDR zit in elke variant van de Sony RX100 dacht ik.
      In mijn RX100-ii werkte dit prima.

      Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Alternatief Samsung S21 Ultra

        [QUOTE=K-2;4892169]Dubbel[/QUOTE]

        Niet echt,
        ik heb inderdaad ook getwijfeld maar in de andere topic gaat het meer over vergelijking, verwondering etc.
        ik heb hier een specifieke vraag over een compactcamera/telefoon
        Ik kan bij grote contrast lichtomstandigheden uit mijn Panasonic TX 90 niet halen wat een Samsung S21 Ultra wel kan en dit ook uitstekend doet.
        De zoom van de Panasonic is dan wel 100 keer beter, aldus zoek ik een compactcamera die beide voordelen combineert.

        Comment


        • #5
          Re: Alternatief Samsung S21 Ultra



          Ik bedoelde dat ik per ongeluk mijn post 2 keer geplaatst had.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Re: Alternatief Samsung S21 Ultra

            Sony is misschien wel koning op dit gebied, maar er is ook oa. Fuji x100v, Canon Powershot G7 iii, ...
            Ik denk dat alle merken ondertussen wel een of andere vorm van HDR hebben ingebouwd.
            Of het eindresultaat van de foto's voldoet aan je verwachtingen weet ik niet.

            Waarom kijk je niet eens zelf op de websites van Sony, Canon, ... naar de kenmerken van hun toestellen ? Of beter nog, spring eens binnen in een fotowinkel. Het is altijd moeilijk om advies te geven op afstand.
            Last edited by philitalia; 22 februari 2022, 09:41.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Alternatief Samsung S21 Ultra

              Oorspronkelijk geplaatst door tootje Bekijk bericht
              In navolging van een post van een paar dagen geleden, maar dan ivm met high end phones:
              Ik sta steeds verbaasd wat de HDR functie van Android Samsung Ultra 21 kan.

              Is er een compact fototoestel dat dat ook kan ?
              iemand ervaring ?
              De beste HDR foto’s zijn deze die je zelf samen stelt, maar dan met je wel
              statief werken enz.
              Met compact toestellen heb ik geen ervaring, maar een Nikon Z doet dat ook voortreffelijk.

              Comment

              Working...
              X