Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trolley

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trolley

    Omdat ik soms op stap ga met 2 fototoestellen, een statief én soms een zitje, zou ik mij een trolley willen aanschaffen.
    Bij Cameranu zag ik de 'Aruba Pro Trolley met zonnedakje en bagagenet' en bij KameraExpress zag ik de 'Stealth Gear Transport Trolley M2 FG Sunroof Expandable'.
    Ik heb de indruk dat de trolley van bij KameraExpress grotere wielen heeft. Heeft iemand ervaring met een van de twee trolleys?

  • #2
    Re: Trolley

    Wielmaten ontlopen elkaar niet zoveel. Let wel er zijn diverse typen:
    - vlak terrein
    - bospaden
    - strand

    Ervaring bij oriëntatie in de winkel:
    - hielenlikkers
    - spanbanden / fietsspinnen nodig om de vracht te zekeren, maar geen garantie dat het dan erop blijft liggen

    Alternatief:
    Opvouwbare bolderwagen

    Comment


    • #3
      Re: Trolley

      Let ook op of het harde of zachte wielen zijn, met harde wielen weet de halve stad dat je eraan komt en het ook onprettig aan je trekhand9ervaring met reiskoffer).
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Trolley

        Ik heb al enige jaren de trolly van KameraExpress. Deze hebben luchtbanden, maar let wel op: de borgveertjes van de wielen kunnen er vanaf springen op ruw terrein zodat het wieltje eraf loopt, dus zorg er voor dat je een reserve veertje bij je hebt. Het is een gemak voor in de stad: in het buitengebied op smalle en of natte bospaden is het niet te doen ik gebruik hem daarom niet vaak meer. Ik zie dat hij nu bijna dubbel zo duur is geworden bij kamerasexpress, ik heb er enige jaren geleden 69 euro bij hen voor betaald. Misschien beter naar CameraNU gaan.
        Last edited by Binnenuit; 17 februari 2022, 11:32.

        Comment

        Working...
        X