Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

    Welke koop ik nu best, de nieuwe Ipad Pro 11 inch 256 GB met 5G mogelijkheid.
    Of de nieuwe Samsung Tab8 11 inch 256 GB en 5G mogelijkheid.
    Momenteel is nog geen een van de twee verkrijgbaar en bi Apple kunnen ze er zelfs
    geen datum op zetten wanneer deze met 5G terug verkrijgbaar zal zijn.

    Graag info van Apple en Samsung S gebruikers en niet naast de kwestie.

  • #2
    Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Welke koop ik nu best, de nieuwe Ipad Pro 11 inch 256 GB met 5G mogelijkheid.
    Of de nieuwe Samsung Tab8 11 inch 256 GB en 5G mogelijkheid.
    Momenteel is nog geen een van de twee verkrijgbaar en bi Apple kunnen ze er zelfs
    geen datum op zetten wanneer deze met 5G terug verkrijgbaar zal zijn.

    Graag info van Apple en Samsung S gebruikers en niet naast de kwestie.
    Niet naast de kwestie, maar hoe kunt U een feedback krijgen van een toestel dat nog niet verkrijgbaar is ....????
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

      Ik heb de voorganger van Samsung, de tab 7 plus met stylus, als je een android smartphone gewoon bent is dat volgens mij de beste oplossing, de tab 7 plus is een beest van een tablet. En wat superhandig is, je plugt een usb-c stikje er gewoon in zoals bij een computer, alle software werkt zoals op je Android smartphone.
      ik heb de versie zonder 5g genomen aangezien ik dat verloren geld vind, ik maak van mijn smartphone gewoon een wifi spot en verbindt de tab daar mee.
      Over Apple zwijg ik aangezien ik daar absoluut geen fan van ben, IOS is gewoon veel beperkter in gebruiksgemak..... ( mijn vrouw had nog een Apple tablet maar is nu ook overgeschakeld sinds ze een Android telefoon heeft )
      Last edited by Franciskine; 12 februari 2022, 09:21.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        Niet naast de kwestie, maar hoe kunt U een feedback krijgen van een toestel dat nog niet verkrijgbaar is ....????
        Ik bedoel op ervaringen tussen Apple en de Samsung Pro lijn.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik heb de voorganger van Samsung, de tab 7 plus met stylus, als je een android smartphone gewoon bent is dat volgens mij de beste oplossing, de tab 7 plus is een beest van een tablet. En wat superhandig is, je plugt een usb-c stikje er gewoon in zoals bij een computer, alle software werkt zoals op je Android smartphone.
          ik heb de versie zonder 5g genomen aangezien ik dat verloren geld vind, ik maak van mijn smartphone gewoon een wifi spot en verbindt de tab daar mee.
          Over Apple zwijg ik aangezien ik daar absoluut geen fan van ben, IOS is gewoon veel beperkter in gebruiksgemak..... ( mijn vrouw had nog een Apple tablet maar is nu ook overgeschakeld sinds ze een Android telefoon heeft )
          Ik zou er gewoon 5G in willen omdat ik bij mijn provider 80 GB data ter beschikking heb die ik nu toch niet opgebruik Francis
          en dan heb ik ook dat gedoe niet met dat koppelen.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Ik zou er gewoon 5G in willen omdat ik bij mijn provider 80 GB data ter beschikking heb die ik nu toch niet opgebruik Francis
            en dan heb ik ook dat gedoe niet met dat koppelen.
            Geert, da's dan nog een apart sim kaartje naast je smartphone sim kaartje?
            Jawadde, 80GB....welke provider is dat als ik vragen mag?
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

              Ik heb beiden, de S7 en de ipadpro gen1.
              Om bestanden uit te wisselen geef ik je 100% gelijk Francis, dat is bijna zo makkelijk als met een pc of laptop.
              Maar…..in de praktijk grijp ik echt 99,999% naar mijn iPad. Typt (imho) véél gemakkelijker en ligt beter in de hand. Ik heb nu ook het minimum aan cloud ruimte en daar kom ik heel goed mee toe. Alles wat ik met de iPhone fotografeer, staat onmiddellijk op de iPad. En vice versa: maak ik een spreadsheet , of een boodschappenlijst op de iPad aan, staat die ook vlot op de iPhone.

              Maar ik denk dat je smartphone je keuze zal bepalen. Heb je geen iPhone, dan is het een beetje gek om dan voor een iPad te gaan, want dan mis je alle voordelen van het systeem.

              Beide tablets zijn ongetwijfeld heel goed. Het is het 1) het OS en 2) het gevoel.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

                Marc, alles wat ik fotografeer met de smartphone staat eveneens op mijn Tab 7 plus en op internet....beide systemen werken krak hetzelfde.
                Nog een minpunt van IOS.....probeer je ikoontjes maar eens te zetten waar JIJ het wil, met Android een fluitje van een cent, met IOS een echt gevecht, die springen steeds naar de eerste vrije plaats op je startscherm.....om onnozel van te worden.....je hebt er totaal geen macht over.
                En bij Android heb je ook sowieso 15GB aan cloudruimte..... ik betaal nu voor iets meer ruimte 19.99€ per jaar, ongeveer 1.66€ per maand, voor 100GB.
                Last edited by Franciskine; 12 februari 2022, 10:51.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Nog een minpunt van IOS.....probeer je ikoontjes maar eens te zetten waar JIJ het wil, met Android een fluitje van een cent, met IOS een echt gevecht, die springen steeds naar de eerste vrije plaats op je startscherm.....om onnozel van te worden.....je hebt er totaal geen macht over.
                  Ik weet niet over welke versie van IOS uit welke eeuw je het dan hebt, maar ik zet mijn icoontjes toch daar waar ik dat wil zonder gevecht. [emoji6]
                  Gewoon heel eenvoudig slepen naar de plaats waar je het wil, net zoals met Android.
                  Wil je een map maken met meerdere iconen, gewoon twee icoontjes op elkaar zetten en een map wordt automatisch gemaakt met een naam dat je kan aanpassen.
                  Tenzij je nog iets anders bedoelt?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Ik betaal nu voor iets meer ruimte 19.99€ per jaar, ongeveer 1.66€ per maand, voor 100GB.
                    Bij Apple liggen de prijzen in dezelfde lijn, al zijn de formules net iets anders.

                    50 GB: € 0,99
                    200 GB: € 2,99
                    2 TB: € 9,99
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Over Apple zwijg ik aangezien ik daar absoluut geen fan van ben, IOS is gewoon veel beperkter in gebruiksgemak..... ( mijn vrouw had nog een Apple tablet maar is nu ook overgeschakeld sinds ze een Android telefoon heeft )
                      Tien jaar geleden zou ik net hetzelfde hebben gezegd, altijd gezworen bij Samsung … door omstandigheden (ontploffende Samsung Notes) overgestapt op Apple.
                      Heden niets anders meer dan Apple, ik vind het nu zelf heel moeilijk om in Android mijn weg te vinden en zou er niet naar willen terugkeren.
                      Maar daarom is het ene product niet slechter dan het andere, het is eerder een persoonlijke voorkeur en beiden vermoedelijk ook even kwalitatief. [emoji106]
                      Last edited by VerSeg; 12 februari 2022, 12:16. Reden: Verkeerde quote
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Welke koop ik nu best, de nieuwe Ipad Pro 11 inch 256 GB met 5G mogelijkheid.
                        Of de nieuwe Samsung Tab8 11 inch 256 GB en 5G mogelijkheid.
                        Momenteel is nog geen een van de twee verkrijgbaar en bi Apple kunnen ze er zelfs
                        geen datum op zetten wanneer deze met 5G terug verkrijgbaar zal zijn.

                        Graag info van Apple en Samsung S gebruikers en niet naast de kwestie.
                        Ik heb een iPad Pro 11” van 2021 met simkaartje, werkt perfect.
                        Heb nu ook om gemakkelijker in de hand te hebben een iPad mini 6 met 5G en da’s nu mijn meest gebruikte tablet.
                        Al bij al is alles altijd wat men zelf het beste vindt de beste keuze want iedereen ervaart alles een beetje anders en veel hangt ook af van alle andere toestellen dat je hebt.. [emoji6]
                        Een mix van systemen zal nooit zo handig zijn als alles van hetzelfde.
                        Hier ligt ook een Samsung tablet in de schuif, niet veel gebruikt wegens steeds terug naar de iPad.
                        Het enige dat ik wel durf zeggen, dat is dat op dezelfde locatie in huis ik een beter mobiel ontvangst heb met Apple dan met Samsung en de support van Samsung geeft daarvoor als reden aan dat ze de straling meer beperken en daardoor een impact kan ontstaan op verbindingen.
                        Last edited by VerSeg; 12 februari 2022, 12:19. Reden: Quote gecorrigeerd
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

                          Ik download nogal regelmatig series en filmen, gewoon op usb-c stick zetten, inpluggen in de voedingspoort van m'n S21 ultra of de Tab S7 plus en ik kan ze direct bekijken op het toestel...... gaat dat bij IOS ook ondertussen want dat was vroeger gewoon onmogelijk en voor mij 1 van de belangrijkste functies.
                          Last edited by Franciskine; 12 februari 2022, 12:32.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

                            en kan je op een iPad de ikonen zo zetten tegenwoordig of springen ze nog steeds zoals vroeger naar boven om ze horizontaal te plaatsen? Als ik vroeger ergens 1 ikoontje dat in het midden stond van het scherm, wilde verplaatsen naar een andere pagina, sprongen alle ikonen van dat scherm naar een andere plek.
                            Last edited by Franciskine; 12 februari 2022, 12:35.
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe Ipad Pro met 5 G of Samsung Tab versie 8 ???

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              en kan je op een iPad de ikonen zo zetten tegenwoordig of springen ze nog steeds zoals vroeger naar boven om ze horizontaal te plaatsen? Als ik vroeger ergens 1 ikoontje dat in het midden stond van het scherm, wilde verplaatsen naar een andere pagina, sprongen alle ikonen van dat scherm naar een andere plek.
                              https://photos.app.goo.gl/MF4M6q12H6nGKpZK9
                              De volgorde kan men eenvoudig kiezen, maar gaat wel naar de plaats om een rij te vervolledigen.
                              Niet dat men op één scherm een icoon linksboven kan zetten en een ander rechtsonder.
                              Zelf heb ik daar geen nut aan, maar da’s ieders keuze. [emoji6]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X