Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sioen (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sioen (2)

    Sioen brengt popmuziek tot leven. Frederik Sioen is een Gentenaar in hart en nieren, maar zijn muziek is tot ver over de Belgische grenzen gekend. In Zuid-Korea is hij er beroemd om zijn mooie muziek. In 2003 kwam zijn 1e album uit met als titel See You Naked. Het werd een gouden plaat met meerdere hitsingles waarvan Cruisin het meest bekend is. In 2005 volgde al een 2e gouden album, Ease Your Mind was de titel.




    Met vriendelijke groeten vanwege Johan

  • #2
    Re: Sioen (2)

    Top artiest die hier een beetje "verdwenen" lijkt (dat is alleszins mijn indruk). Heel mooi het licht gevangen. Knap portret.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Sioen (2)

      Knap gedaan!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Sioen (2)

        Philip en Sien van harte bedankt voor jullie reactie.

        @philip
        Top artiest die hier een beetje "verdwenen" lijkt (dat is alleszins mijn indruk).
        Is nog steeds druk bezig hoor maar niet meer zo in de picture zoals je zegt. Heeft verleden jaar een nieuwe cd uitgebracht en was door corona meerdere jaren bezig met de Gracelandtour als ode aan de plaat van Paul Simon. Is in Gent ook bezig met festiviteiten die veelal rond muziek draaien zoals 1-2-3 piano.

        Groetjes Johan
        Last edited by Johan Verbiest; 14 februari 2022, 20:09.

        Comment


        • #5
          Re: Sioen (2)

          Goed om te horen dat hij nog steeds flink bezig is.
          We hebben echt wel hele goede artiesten in ons landje ... jammer genoeg zijn dat vaak niet diegenen die je steeds op de radio hoort of op tv ziet.
          Mvg Philip

          Comment

          Working...
          X