Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dog Racing 1 ....( speciaal voor een heel traage sluitertijd gekozen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dog Racing 1 ....( speciaal voor een heel traage sluitertijd gekozen)

    Bedankt voor het kijken en reacties.
    Yves

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Dog Racing 1 ....( speciaal voor een heel traage sluitertijd gekozen)

    Mooi en de snelheid zit er goed in hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Dog Racing 1 ....( speciaal voor een heel traage sluitertijd gekozen)

      knap sfeervol beeld.
      Misschien was de tijd tot ietsepietsie te traag ivm de lichamen.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Dog Racing 1 ....( speciaal voor een heel traage sluitertijd gekozen)

        In een goede panning is het onderwerp scherp en de rest uitgeveegd om de illusie van snelheid te tonen. Dit is hier niet het geval, de honden zijn niet scherp. Je hebt het je trouwens extra moeilijk gemaakt door twee honden te fotograferen want door de beperkte scherptediepte is de achterste hond nog onscherper dan de voorste. Panning ... het blijft een moeilijke discipline.

        Comment


        • #5
          Re: Dog Racing 1 ....( speciaal voor een heel traage sluitertijd gekozen)

          Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
          In een goede panning is het onderwerp scherp en de rest uitgeveegd om de illusie van snelheid te tonen. Dit is hier niet het geval, de honden zijn niet scherp. Je hebt het je trouwens extra moeilijk gemaakt door twee honden te fotograferen want door de beperkte scherptediepte is de achterste hond nog onscherper dan de voorste. Panning ... het blijft een moeilijke discipline.
          Ik weet wat een goede planning is !!! ....hier was de bedoeling om een speciaal effect te geven ( wat abstract).... en zeker geen planning volgens de " regels" zoals er hier al zoveel verschenen zijn.
          just my 2 cents

          Comment


          • #6
            Re: Dog Racing 1 ....( speciaal voor een heel traage sluitertijd gekozen)

            OK, begrepen ... geen probleem. Maar misschien hebben we het beiden toch over iets verschillends want ik had het over "panning" ... en geen planning.

            Comment


            • #7
              Re: Dog Racing 1 ....( speciaal voor een heel traage sluitertijd gekozen)

              Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
              OK, begrepen ... geen probleem. Maar misschien hebben we het beiden toch over iets verschillends want ik had het over "panning" ... en geen planning.
              Ja , " auto corrector" stond aan ....en niet gezien.
              Greetz,
              Yves

              Comment

              Working...
              X