Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SuzanneG wint de BD-Challenge van oktober-november 2021, thema: De Kleuren vd Herfst.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SuzanneG wint de BD-Challenge van oktober-november 2021, thema: De Kleuren vd Herfst.

    SuzanneG wint met 'Spechtinktzwam' de BD-Challenge van oktober-november 2021, thema: De Kleuren vd Herfst. Proficiat! Je kunt hier alle deelnemende foto's bekijken.
    Wat een prachtig kleurenpallet heb ik mogen valideren. Voor mij waren er heel wat kanshebbers, maar het zijn de scoorders (iedereen die de Challenge een warm hart toedraagt en wil bijdragen tot het succes ervan) die uiteindelijk beslissen.
    Een nieuwe winnaar op het hoogste schavotje, op de voet gevolgd door een vroegere winnaar, nl freddy69, en op de derde plaats een andere regelmatige deelnemer, nl laveke met 'Herfst in het bos'.

    Mijn gelukwensen gaan naar alle deelnemers.

    De winnaar ontvangt een kortingbon van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe. De foto wordt opgenomen in Winnende Challenge foto's 2021, en wordt tevens voorgedragen voor de Hall of Fame van week 49, die maandag a.s. uitgaat. Opgelet: een nominatie is nog geen selectie. Het is al een hele tijd geleden dat een winnende Challenge-foto de HoF gehaald heeft.
    Tenslotte wordt de winnende inzending opgevraagd door de redactie van Shoot voor publikatie in het tijdschrift. Die foto moet groter zijn (en dus veel meer pixels bevatten) dan wat ingezonden werd voor de Challenge, maar dat wordt ook specifiek door de redactie gevraagd.

    In afwachting van 'nieuwe' Challenge-software is er besloten om gewoon voort te werken in de oude omgeving, met een Challenge per maand. Je kunt meteen beginnen schieten en inzenden voor het thema: Drie.
    Last edited by LesC; 1 december 2021, 11:57.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)
Working...
X