Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gents Accent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gents Accent

    Straatfotografie in Gent, met vrij te kiezen thema. Ik koos voor 'kleuraccent'. Discipline die toch wel wat buiten mijn comfort zone ligt, dus benieuwd wat jullie er van vinden...










    "De gustibus et coloribus non est disputandum"

  • #2
    Re: Gents Accent

    geslaagde reeks over het leven in Gent, maar ik weet niet of de beelden beantwoorden aan het opgelegd thema : je laat gewoon 1 kleur bestaan. Ik denk dat dit niet de bedoeling van de opdrachtgever/leraar was ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Gents Accent

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      geslaagde reeks over het leven in Gent, maar ik weet niet of de beelden beantwoorden aan het opgelegd thema : je laat gewoon 1 kleur bestaan. Ik denk dat dit niet de bedoeling van de opdrachtgever/leraar was ?
      Op zich was het een vrij in te vullen thema rond straatfotografie, en ik had het idee om eens iets anders te proberen dan de doorgaans zwart-wit foto's die als voorbeeld gebruikt werden. Of het aanslaat bij de leraar, ik hoop van wel en anders wordt het een 'lesson learned'...

      Bedankt voor je eerlijke feedback.

      E.T.
      "De gustibus et coloribus non est disputandum"

      Comment


      • #4
        Re: Gents Accent

        Oorspronkelijk geplaatst door erikthijs Bekijk bericht
        Op zich was het een vrij in te vullen thema rond straatfotografie, en ik had het idee om eens iets anders te proberen dan de doorgaans zwart-wit foto's die als voorbeeld gebruikt werden. Of het aanslaat bij de leraar, ik hoop van wel en anders wordt het een 'lesson learned'...

        Bedankt voor je eerlijke feedback.

        E.T.
        oh, maar ik vind dit zeer mooie beelden hoor. Ik dacht enkel dat het een opdracht was en wetende hoe leraren soms eng-minded zijn over de invulling van hun opdracht ...
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Gents Accent

          Ik vind het goed idee maar vind 4 en 5 er niet zo goed inpassen. Hier is de kleur nogal flets en springt ze er niet echt uit. De andere hebben dat veel meer.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Gents Accent

            Leuk reeksje Al had ik die accentkleur niet toegepast en de zwartwit een beetje extra "geaccentueerd"
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Gents Accent

              Volg Frakske met de comment

              Comment

              Working...
              X