Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A225 boven Belgie.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A225 boven Belgie.

    Hey juppekes.

    Vandaag kunnen we nog eens het geluk hebben dat het grootste vliegtuig ter wereld boven ons landje vliegt.
    Vorige week is dit ook al eens gebeurd, en vandaag doet hij de zelfde vlucht.
    Hij zal iets voor de middag zijn dat hij overvliegt.
    Vorige week heb ik hem gemist en vandaag ben ik de ganse morgen bezet, dus zal ik hem weer missen.
    Hier kunnen jullie hem volgen.

    Bootjes

  • #2
    Re: A225 boven Belgie.

    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes.

    Vandaag kunnen we nog eens het geluk hebben dat het grootste vliegtuig ter wereld boven ons landje vliegt.
    Vorige week is dit ook al eens gebeurd, en vandaag doet hij de zelfde vlucht.
    Hij zal iets voor de middag zijn dat hij overvliegt.
    Vorige week heb ik hem gemist en vandaag ben ik de ganse morgen bezet, dus zal ik hem weer missen.
    Hier kunnen jullie hem volgen.

    https://www.flightradar24.com/ADB3983/29b79b4b
    Ola Pola, als je die site ziet..... hoeveel vliegtuigen vliegen er dagelijks over onze aarde ???
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: A225 boven Belgie.

      Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Hey juppekes.

      Vandaag kunnen we nog eens het geluk hebben dat het grootste vliegtuig ter wereld boven ons landje vliegt.
      Vorige week is dit ook al eens gebeurd, en vandaag doet hij de zelfde vlucht.
      Hij zal iets voor de middag zijn dat hij overvliegt.
      Vorige week heb ik hem gemist en vandaag ben ik de ganse morgen bezet, dus zal ik hem weer missen.
      Hier kunnen jullie hem volgen.

      https://www.flightradar24.com/ADB3983/29b79b4b
      Ha, daar is je nickname op gebaseerd , 285 Ton zwaar dus.

      De Antonov An-225 "Mrija" (Oekraïens: Антонов Ан-225 Мрія) (NAVO-codenaam: Cossack) is een vrachtvliegtuig, ontworpen in de Oekraïense SSR door het ontwerpbureau Antonov. Het is het grootste vliegtuig ooit gebouwd, gemeten naar maximumgewicht bij het opstijgen. Het vliegtuig, ontworpen om de Boeran, de Russische tegenhanger van de Spaceshuttle te transporteren, is een vergrote versie van de succesvolle Antonov An-124. Mrija (Мрія) betekent "Droom" in het Oekraïens.

      Comment


      • #4
        Re: A225 boven Belgie.

        Hey juppekes.

        Voor de vlugge, hij komt weer onze richting uit.
        Hopelijk weer boven ons landje.

        Bootjes

        Comment

        Working...
        X