Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe monitor kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe monitor kopen

    Hallo, ik overweeg me een nieuwe monitor te kopen, ik ben een fotografieliefhebber en twijfel tussen de Eizo CS2420-BK of de BenQ SW240. Het is wel een verschil in prijs van bijna €200 en ik ben maar een amateurfotograaf is het die €200 waard om voor de Eizo te gaan want ik zie ook hele goede reviews van de BenQ. Het zou een 24" moeten zijn vanwege plaatsgebrek. Kan iemand me eventueel tips geven, Alvast van harte dank, Robert
    Groetjes Rob

  • #2
    Re: Nieuwe monitor kopen

    Oorspronkelijk geplaatst door Rob26 Bekijk bericht
    Hallo, ik overweeg me een nieuwe monitor te kopen, ik ben een fotografieliefhebber en twijfel tussen de Eizo CS2420-BK of de BenQ SW240. Het is wel een verschil in prijs van bijna €200 en ik ben maar een amateurfotograaf is het die €200 waard om voor de Eizo te gaan want ik zie ook hele goede reviews van de BenQ. Het zou een 24" moeten zijn vanwege plaatsgebrek. Kan iemand me eventueel tips geven, Alvast van harte dank, Robert
    In de CS serie van EIZO zal je weinig verschil merken met de betere andere merken, het is maar als je in de CG serie begint te kijken dat de kwaliteit zich toont, maar die kosten uiteraard een heel pak meer.

    Ik weet dat er hier verschillende gebruikers zijn van de Benq en er heel tevreden over zijn
    Het is maar waar je voor kiest uiteraard
    Misschien (hopelijk) zijn er hier gebruikers van beide monitoren die willen reageren met gebruikservaringen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe monitor kopen

      De SW240 is zonder twijfel de betere monitor voor jou, hopelijk vind je nog een winkel waar hij no in stock is
      www.polartha.com

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe monitor kopen

        Voortgaande op vroegere draadjes vinden de meesten hier een resolutie van 1920x1200 een beetje weinig.
        Mij stoorde dat niet (zoveel plaats moet dat ook niet innemen), de EIZO CS2420 heb ik een jaar of twee geleden in een aanbieding gekocht, ik dacht dat dit een uitloopmodel was.
        Ik ben er zeer tevreden van.
        Wide gamut is toch veel mooier, zeer stabiel beeld, geen extra kosten voor calibratie - ik kan mijn Colormunki Photo gebruiken, en bovendien een laag stroomverbruik.

        Comment

        Working...
        X