Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale TV frustraties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale TV frustraties

    Digitale TV is niet meer wat het geweest is. Deze middag om 13:05 TV en digicorder aan gezet om naar het nieuws te kijken. Net het begin gemist dus ik dacht, ik druk op de ok toets en kies om het nieuws vanaf het begin te kijken. Krijg ik daar eerst 10 minuten verplichte reclame om te bekijken die ik niet kan verder spoelen. Als het nieuws dan eindelijk start wil ik bepaalde items verder spoelen wegens geen interesse, komt er de melding op deze zender is verder spoelen geblokkeerd . Welke meerwaarde heeft zo een digicorder nog als je bepaalde functies uitschakelt ??

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Digitale TV frustraties

    Tja, ik begrijp ook niet waarom er niet meer protest is tegen die verplichte reclameblokken en uitgeschakelde functies.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Digitale TV frustraties

      Dat doen ze om nog reclame verkocht te krijgen.
      Als iedereen gaat doorspoelen brengt dat niets op.
      Maar ik snap je punt wel.
      Reclame is behoorlijk hinderlijk.
      Ik vrees dat er niets anders op zit.
      Weet dat het in de states nog erger is dan hier.
      Daar laten ze reclame lopen in het programma zelf door te prutsen aan de beeldverhouding.
      Je ziet dan banners door je programma lopen.

      Comment


      • #4
        Re: Digitale TV frustraties

        Ja, idd, er zijn nieuws items die mij ook niet interesseren en het is ambetant dat ge dat niet kunt doorspoelen, dit heeft toch niks met reclame te maken (is vooral een Vtm probleem).
        Daarom dat ik zelden naar hun nieuws kijk.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Digitale TV frustraties

          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Digitale TV is niet meer wat het geweest is. Deze middag om 13:05 TV en digicorder aan gezet om naar het nieuws te kijken. Net het begin gemist dus ik dacht, ik druk op de ok toets en kies om het nieuws vanaf het begin te kijken. Krijg ik daar eerst 10 minuten verplichte reclame om te bekijken die ik niet kan verder spoelen. Als het nieuws dan eindelijk start wil ik bepaalde items verder spoelen wegens geen interesse, komt er de melding op deze zender is verder spoelen geblokkeerd . Welke meerwaarde heeft zo een digicorder nog als je bepaalde functies uitschakelt ??

          mir
          Dit is al jaren zo, niets veranderd met de Digicorders tot op heden.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Digitale TV frustraties

            Hey juppekes.

            Bij mij is de kogel door de kerk.
            Volgende week vliegt die Digicorder buiten.
            En schakelen we over op One van Telenet zonder digitale tv.
            Dit zal ons maar €79 kosten ipv €129/maand.
            We kijken nu al een goeie maand via de cromecast en dit lukt al redelijk goed.
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Digitale TV frustraties

              Leuk te lezen dat er nog meer cable-cutters zijn.
              Het zal hen leren de gewone burger als een embeciel/melkkoe te behandelen.

              Comment


              • #8
                Re: Digitale TV frustraties

                Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                Leuk te lezen dat er nog meer cable-cutters zijn.
                Het zal hen leren de gewone burger als een embeciel/melkkoe te behandelen.
                Wat is het verschil als je van "telenet met digicorder" overstapt op "telenet one"? Je blijft naar hetzelfde stukje draad kijken.

                Comment


                • #9
                  Re: Digitale TV frustraties

                  Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                  Leuk te lezen dat er nog meer cable-cutters zijn.
                  Het zal hen leren de gewone burger als een embeciel/melkkoe te behandelen.
                  Wat is daar leuk aan? [emoji848]

                  Als je dan toch geen melkkoe wil zijn, schaf dan meteen water, elektriciteit, gas, wagen, verzekeringen, restaurant, winkelen, … of eenvoudig “leven” af want overal betaalt men te veel. [emoji6]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Digitale TV frustraties

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dit is al jaren zo, niets veranderd met de Digicorders tot op heden.
                    Neen dat was in het verleden niet zo. Als je tot voor kort tijdens een uitzending op de ok toets drukt , kon je kiezen vanaf het begin kijken. Op enkele seconden na start het gewenste programma vanaf het begin. Nu kreeg ik hier eerst meer dan 10 minuten reclame te zien.

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #11
                      Digitale TV frustraties

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Neen dat was in het verleden niet zo. Als je tot voor kort tijdens een uitzending op de ok toets drukt , kon je kiezen vanaf het begin kijken. Op enkele seconden na start het gewenste programma vanaf het begin. Nu kreeg ik hier eerst meer dan 10 minuten reclame te zien.

                      mir
                      Terugkijk TV is al jaren zo, je kan niet doorspoelen … zowel de reclame niet als de programma’s niet.
                      Wat terugkijken betreft tijdens het kijken, dan zijn er drie mogelijkheden:
                      1) de Digicorder stond reeds aan op dezelfde zender, dan kan men alles kijken vanaf dat de Digicorder aan staat met een limiet van enkele uren.
                      2) de Digicorder werd aangezet als het programma al begonnen was, dan is het gedeelte na het aanzetten zoals een opname en het gedeelte voor het aanzetten van de Digicorder als een programma op aanvraag.
                      3) de Digicorder stond aan maar op een andere zender en men verandert dan van zender, hetgeen men achteruit wil kijken op de nieuwe zender werkt zoals een programma op aanvraag en men kan niet doorspoelen.

                      Vermoedelijk heeft u dat vroeger geprobeerd op een programma dat begonnen is nadat de Digicorder werd aangezet en nu met een programma dat begonnen is voordat u de Digicorder aan zette.

                      Heb het ondertussen ook getest en op deze manier werkt het, net zoals het al jaren is.
                      Telenet wil dit inderdaad veranderen op vraag van … maar Digicorders kunnen ze op dit,moment nog niet aanpassen, de eerste updates die dit veranderen worden pas ergens in de loop van 2022 verwacht.
                      De nieuwe TV-box is een andere situatie, daar is de upgrade al lopende en zijn heel wat mensen al gezien.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Digitale TV frustraties

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                        Hey juppekes.

                        Bij mij is de kogel door de kerk.
                        Volgende week vliegt die Digicorder buiten.
                        En schakelen we over op One van Telenet zonder digitale tv.
                        Dit zal ons maar €79 kosten ipv €129/maand.
                        We kijken nu al een goeie maand via de cromecast en dit lukt al redelijk goed.
                        Wij hebben dit met ons gezin eind augustus ook al gedaan en zijn ineens ook van provider veranderd. Dat scheelt met 2 mobiele abonnementen nog eens flink qua prijs maar heeft uiteraard als consequentie dat ik mijn TN mailadres heb moeten opgeven wat wel flink wat aanpassingswerk met zich meebracht. Toch zijn we nog steeds zeer blij dat we ontsnapt zijn uit de gouden kooi die TN rond zijn klanten gebouwd heeft. (cfr artikel Knack)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Digitale TV frustraties

                          Hey juppekes.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                          Wat is het verschil als je van "telenet met digicorder" overstapt op "telenet one"? Je blijft naar hetzelfde stukje draad kijken.
                          Een verschil van €50.00 per maand.
                          Dat scheelt toch al heel veel.
                          Bootjes

                          Comment


                          • #14
                            Digitale TV frustraties

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes.



                            Een verschil van €50.00 per maand.
                            Dat scheelt toch al heel veel.
                            Bizarre berekening toch. [emoji848]

                            Telenet ONE zonder digitale TV kost 66€
                            Met digitale TV en Digicorder komt er 20€ bij.
                            Met digitale TV via streaming komt er 9,50€ bij.

                            Verschil tussen Digicorder en streaming is 10,50€
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Digitale TV frustraties

                              Hey juppekes.

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Bizarre berekening toch. [emoji848]

                              Telenet ONE zonder digitale TV kost 66€
                              Met digitale TV en Digicorder komt er 20€ bij.
                              Met digitale TV via streaming komt er 9,50€ bij.

                              Verschil tussen Digicorder en streaming is 10,50€
                              Ik maak natuurlijk de rekening met het abonnement dat ik nu heb.
                              Nu betaal ik €129 voor een pakket met alles erin, waaronder een max van 5 gsm abonnementen, was van toen de kinderen nog thuis waren.
                              Nu zijn daar maar twee gsm's meer op aangesloten maar de prijs blijft hetzelfde.
                              One met twee gsm's en zonder digibox zou €86.00 kosten, dus voor mij eigenlijk een verschil van €43.00
                              Die €50.00 verschil van daarnet was bekeken met de promotie van korting op de eerste drie maanden.
                              One met digibox zou idd maar €20.00 duurder zijn.
                              Bootjes

                              Comment

                              Working...
                              X