Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ddcc wint de 'dubbele' Challenge van augustus+september 2021, thema:Oogst. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ddcc wint de 'dubbele' Challenge van augustus+september 2021, thema:Oogst. Proficiat!

    Een fraaie oogst aan oogstfoto's, waarvoor mijn dank. Hier zijn ze allemaal te bewonderen, en eventueel van een commentaar te voorzien.

    Vooraan vinden we misschien niet meteen nieuwkomers, maar alleszins fotografen die nog niet op het ereschavotje van onze (twee?)maandelijkse Challenge gestaan hebben.
    ddcc wint deze challenge met een mooie oogst van groene kool, "Klaar. Netjes in 't gelid" getiteld. De tweede plaats is voor de foto "Klaprooszaden oogsten", ingezonden door KatrienL59 (niet te verwarren met die 'andere Katrien', die de Challenge in het verleden al meermaals gewonnen heeft, en in deze Challenge op de 4de plaats eindigt); terwijl de derde plaats voor een dronebeeld van pppictures is met de titel "Uienoogst".
    Mijn gelukwensen gaan uit naar de drie vernoemde personen, maar tevens naar alle deelnemers. Dank ook aan iedereen die de foto's van een score voorzien heeft. Persoonlijk vind ik dat dat er meer hadden mogen zijn.

    De winnaar ontvangt een kortingbon van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe. De foto wordt opgenomen in Winnende Challenge foto's 2021, en wordt tevens voorgedragen voor de Hall of Fame van week 40, die maandag a.s. uitgaat. Opgelet: een nominatie is nog geen selectie. Het is al een hele tijd geleden dat een winnende Challenge-foto de HoF gehaald heeft.
    Tenslotte wordt de winnende inzending opgevraagd door de redactie van Shoot voor publikatie in het tijdschrift. Die foto moet groter zijn (en dus veel meer pixels bevatten) dan wat ingezonden werd voor de Challenge, maar dat wordt ook specifiek door de redactie gevraagd.

    We gaan opnieuw een dubbele Challenge in. Schieten mag vanaf vandaag, 1 oktober 2021, maar om op te laden moet je geduld hebben tot de programmeurs de deuren geopend hebben. Het tijdstip van opladen is momenteel nog fout, maar zal ten gepaste tijde worden aangepast.
    Ik hoop dat het opladen in de nieuwe software kan gebeuren, maar dat valt allemaal af te wachten.

    Het thema is intussen gekozen en dus bekend: De Kleuren van de Herfst. Begin er dus maar aan!
    Last edited by LesC; 1 oktober 2021, 09:36.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)
Working...
X