Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

    en wat zie ik staan bij de Similar Threads

    http://forum.belgiumdigital.com/show...0&page=1&pp=25
    hier wordt een goed bedoelende gast afgebroken voor niets terwijl je een vervelende banner te zien krijgt die de illustratie is van een groffe tegenstrijdigheid, dit is dan een eerste reden om niet op jullie site te stemmen en de tweede is gewoon dat er mooiere en nuttiger sites te verkiezen zijn

  • #2
    Re: Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

    Oorspronkelijk geplaatst door havelaer
    en wat zie ik staan bij de Similar Threads

    http://forum.belgiumdigital.com/show...0&page=1&pp=25
    hier wordt een goed bedoelende gast afgebroken voor niets terwijl je een vervelende banner te zien krijgt die de illustratie is van een groffe tegenstrijdigheid, dit is dan een eerste reden om niet op jullie site te stemmen en de tweede is gewoon dat er mooiere en nuttiger sites te verkiezen zijn
    Ga dan daar uw boeltje proberen te verkopen

    Hubert
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

      In de Topic van Manta word niets verkeerd gezegd en gedaan, hij doet het niet uit eigenbelang, het is enkel een vrij voorstel en een kennisgeving!

      Allez, je "entrez" hier is in ieder geval wel opgevallen, ..nog véél plezier "op een ander".

      Last edited by teddy-bear; 16 november 2004, 23:51.

      Comment


      • #4
        Re: Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

        Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
        In de Topic van Manta word niets verkeerd gezegd en gedaan, hij doet het niet uit eigenbelang, het is enkel een vrij voorstel en een kennisgeving!

        Allez, je "entrez" hier is in ieder geval wel opgevallen, ..nog véél plezier "op een ander".

        Stond hier gisteren niets anders

        Het is hier nu in ieder geval stil geworden

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

          Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
          In de Topic van Manta word niets verkeerd gezegd en gedaan, hij doet het niet uit eigenbelang, het is enkel een vrij voorstel en een kennisgeving!

          Allez, je "entrez" hier is in ieder geval wel opgevallen, ..nog véél plezier "op een ander".

          als dat dan de manier is om nieuwelingen te verwelkomen ,awel proficiat. ge jaagt de mensen gewoon weg.
          havelaer zegt toch ook niets verkeerd en geeft enkel zijn mening (waarvoor een forum volgens mij toch dient).
          havelaer valt niemand direct aan of gebruikt geen groffe of ongebruikelijke taal.
          met alle rspect mod maar dit is voor mijn part een serieuse misser.wat niet betekent dat ik jullie werk niet respecteer .


          oeps ik denk da ik zelf ne serieuse misser heb geplaatst , excuses aan tb.
          Last edited by deschutter; 17 november 2004, 20:13.

          Comment


          • #6
            Re: Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

            Ook aan zijn andere topics te zien is meneer Havelaer weer een oude bekende BD er die regelmatig langs komt en het dan weer leuk vindt even te komen stoken

            Comment


            • #7
              Re: Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

              Er is niemand die hier iemand verplicht om op deze site te stemmen.

              Oorspronkelijk geplaatst door havelaer
              dit is dan een eerste reden om niet op jullie site te stemmen...
              Het is niet omdat sommige leden eens een trap of stoot "onder de gordel" geven naar andere leden, dat de site op zichzelf slecht moet zijn. Belgiumdigital gaat verder dan enkel het forum zelf. Uiteindelijk is hier een schat aan informatie te vinden die menig hobbyist weet te appreciëren.

              Oorspronkelijk geplaatst door havelaer
              ...en de tweede is gewoon dat er mooiere en nuttiger sites te verkiezen zijn
              Als pas geregistreerd lid kan dit ook al tellen qua commentaar. Niemand heeft je verplicht om lid te worden van deze lelijke en nutteloze site
              Wie nam hier ook weer de woorden "afbreken" in de mond


              Iedereen is vrij om te stemmen op de site van zijn voorkeur. Maar uit een lijst van 100 sites, waar ik er hooguit een 5-tal van ken, waarvan slechts 1 die ik meermaals per week bezoek, dan hoef ik echt niet te twijfelen. Ook al staan er in de lijst allicht sites die grafisch een stuk flitsender zijn. Site van het jaar gaat niet enkel over hoe knap of nuttig een site wel is, maar wel over wat jij er als individu aan hebt. En laat ik nu toevallig heel veel aan BD hebben, wat geen enkele andere site uit die lijst mij kan bieden!
              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

              Comment


              • #8
                Re: Stem voor BELGIUMDIGITAL foei, foei

                Als iedereen hier begint te vragen om op zijn foto te stemmen..... bij iedere wedstrijd dat hij meedoet ..... mogen ze daar binnenkort een appart onderdeel voor opstarten.....;


                btw niet vergeten te stemmen voor mij op de site van pedigree he


                maar dat er hier wat reklame gemaakt wordt om op deze site te stemmen, op deze site zelf..... dat vindt ik toch vrij normaal.....

                'k weiger wel om te stemmen, gewoon omdat de beste belgische site er helemaal niet in opgenomen is, in hun lijst.... en dat ze teveel marketing (persoonlijke) gegevens vragen
                Last edited by jdm; 18 november 2004, 15:22.
                To make your dreams come true, wake up

                Comment

                Working...
                X