Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update creative cloud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Update creative cloud

    Momenteel staan er 3 updates klaar in creative cloud, maar ik kan deze helaas niet bijwerken.
    Wanneer ik met de muis naar "bijwerken" ga, verandert het pijltje in een handje en licht de blauwe kleur rondom een beetje op. Alles oké denk ik dan maar er gebeurt niets als ik er op klik. De mededeling erboven "alles bijwerken" staat in een lichtgrijze tekstkleur en is niet actief.

    Voorkeuren, Adobe-account, Help Center en contact opnemen kan ik allemaal aanklikken, maar afmelden (in lichtgrijze tekstkleur) kan ik dan weer niet.

    Iemand enig idee waar dit mee te maken zou kunnen hebben? Voor de plug-ins van Nik-collection heb ik reeds 2x betaald en ik ben niet van plan om voor de recente betalende upgrade opnieuw geld op tafel te leggen, zou dit er mee kunnen te maken hebben?

    Alvast bedankt voor eventuele reacties.
    http://www.paulvanrooy.be

  • #2
    Re: Update creative cloud

    Ik heb geen CC, dus daar kan ik je niet mee helpen. Toch even een vraag: MacOS of Windows? Zou het kunnen zijn dat je een OS-upgrade moet doorvoeren eer je de 'latest & greatest' versie kunt installeren? Ik herinner me dat ik dat bij het toestel (Mac) van mijn schoondochter heb moeten doen vooraleer de nieuwe CC kon gedownload worden.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Update creative cloud

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Ik heb geen CC, dus daar kan ik je niet mee helpen. Toch even een vraag: MacOS of Windows? Zou het kunnen zijn dat je een OS-upgrade moet doorvoeren eer je de 'latest & greatest' versie kunt installeren? Ik herinner me dat ik dat bij het toestel (Mac) van mijn schoondochter heb moeten doen vooraleer de nieuwe CC kon gedownload worden.
      Les, mijn toestellen houd ik zoveel mogelijk up to date.
      Ik heb Adobe help center gecontacteerd (alles in het Engels, ze zullen daar vermoedelijk wel eens ne keer moeten lachen ). Momenteel remote support en de eerste persoon van de helpdesk heeft het doorgegeven aan een volgende persoon. Ben er al een uur mee bezig.



      Ondertussen zijn alle problemen van de baan en werkt alles naar behoren dankzij de helpdesk van Adobe.
      Last edited by Vropa; 24 september 2021, 12:42. Reden: Problemen zijn opgelost.
      http://www.paulvanrooy.be

      Comment


      • #4
        Re: Update creative cloud

        Wat was het probleem Paul ? Misschien wel interessant voor anderen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Update creative cloud

          Wel Sieg, zoals hierboven beschreven kon ik op mijn iMac geen updates van Photoshop, bridge en lichtroom starten en kon ik me ook niet meer afmelden. De programma’s op zich draaiden naar behoren, maar de wachtende updates konden niet worden uitgevoerd.
          Via een programma dat werd gevraagd om te installeren, heeft men mijn ganse desktop overgenomen om het probleem op te lossen en zou het in de toekomst moeten verholpen zijn. Vraag me echter niet hoe men het heeft opgelost of waar de fout(en) juist zat(en).
          Alles bij elkaar heeft het toch wel anderhalf uur geduurd en je kunt ondertussen ook niet weg van je computer. De communicatie verloopt in het Engels via chat en de personen waren wel heel geduldig en behulpzaam.
          http://www.paulvanrooy.be

          Comment

          Working...
          X