Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

    Deze morgen kreeg ik deze mail : Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

    Uw Telenetfactuur van 11/05/2021 is nu online beschikbaar .
    Uw openstaand saldo wordt op 25/05/2021 via domiciliëring aangeboden aan uw bank

    Verstuurd door : Business kuma@kem.biglobe.ne.jp

    Wat moet ik hier van denken ? Factuur van 25 mei 2021 . Bedrag klopt ook niet . De helft minder dan wat ik normaal maandelijks betaal .

  • #2
    Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

    Acount Telenet ? Log dan in,daar staan al uw facturen, en normaal is zo een mail voor het verticale klassement.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

      Klantnummer en accountnummer kloppen niet met mijn gegevens !!! Inderdaad , verticaal klasseren .
      Wat zou er zijn gebeurd als ik op de link Telenet-factuur " hier bekijken "

      Comment


      • #4
        Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

        Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
        Klantnummer en accountnummer kloppen niet met mijn gegevens !!! Inderdaad , verticaal klasseren .
        Wat zou er zijn gebeurd als ik op de link Telenet-factuur " hier bekijken "
        Dan ga je naar een site waar je jouw bank gegevens moet invullen of een verkeerd iban nummer te zien krijgen veronderstel ik.....en zolang je niets invult of installeert, zal er verder ook niets gebeuren.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

          Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
          Klantnummer en accountnummer kloppen niet met mijn gegevens !!! Inderdaad , verticaal klasseren .
          Wat zou er zijn gebeurd als ik op de link Telenet-factuur " hier bekijken "
          Als de verzender(s) een lees bevestiging meegestuurd hebben dan zien ze dat je nieuwsgierig bent, krijg je daarna nog van die rommel, zoals KBC, Deurwaarders, ING, Bpost en nog vele anderen, er loopt hier al een draadje onder " ze blijven toch maar proberen......." Allemaal een gevolg van de @ adressen die op straat liggen. Bij de afzender ga je gewoon met de mouseover, ook andere knoppen/linken in het bericht, zonder te klikken en dan zie je wie de afzender is,toch bij gmail. Andere weet ik niet, niet in gebruik.En hier een dubieuze link plaatsen, zonder aan te passen zou ik niet doen, er zijn er altijd die hun klik-honger niet beheersen.
          Last edited by guido.g; 17 september 2021, 11:13.
          https://ggpics.be/

          Comment


          • #6
            Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

            Ongeveer hetzelfde hier maar dan Proximus. Dat ik moet inloggen voor mijn email. Mail komt van acceuil.com en ik moet een link naar yddi.org volgen. Alle 2 de domeinen in de spamfilter gestoken.

            Comment


            • #7
              Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

              Ik heb onlangs ook zo'n mail gekregen van "Scarlet" daar had ik ook vrij snel door dat het niet klopte (het bedrag was ruim het dubbele van wat ik maandelijks betaal, mijn rekeningnummer klopte niet, en er zat geen pdf bij met het factuur).
              Klik vooral nooit op een link die in die mail zit (en als je dat toch hebt gedaan, vul dan zeker geen persoonlijke gegevens in), als je twijfelt dan ga je zelf naar de juiste website en daar controleer je dan of wat er in die mail staat juist is of niet.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

                zo jammer dat de wereld vergeven zit van gespuis dat zonder werken veel geld wil verdienen...

                Comment


                • #9
                  Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

                  En ook: mijn facturen van telenet komen vrijwel altijd op dezelfde datum, een factuur van hun op een andere datum is voor mij überhaupt al verdacht .
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

                    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    En ook: mijn facturen van telenet komen vrijwel altijd op dezelfde datum, een factuur van hun op een andere datum is voor mij überhaupt al verdacht .
                    Telenet facturen kan je ook via Doccle laten afleveren,
                    ik weet het niet, maar is dat niet nog iets veiliger?
                    Hier komen deze alvast reeds jaren via Doccle net als
                    een paar andere leveranciers die met Doccle mogelijk zijn.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

                      doorsturen naar verdacht@safeonweb.be! Uw telenet rekening op telenetsite controleren! Deze praktijken moeten dringend aangepakt worden!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uw nieuwe Telenet-factuur is beschikbaar

                        Een factuur die van "telenet" komt en vraagt terug te mail naar een japans email adres... Dan zie je toch zo dat dit rommel is?

                        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        zo jammer dat de wereld vergeven zit van gespuis dat zonder werken veel geld wil verdienen...
                        Eerlijk gezegd, ik wil ook wel best geld verdienen zonder te werken....

                        Comment

                        Working...
                        X