Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upload problemen bij foto.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Upload problemen bij foto.com

    Hallo ik heb gisteren serieuze problemen ondervonden bij het uploaden van foto's. Ik wil 385 foto's uploaden en deed het volgende (via die ActiveX):
    * eerste keer heb ik alles geselecteerd en dan op overdracht gedrukt. Na bijna 2 uur was mijn sessie verdwenen => dus niet gelukt.
    * tweede keer, terug alles geselcteerd en op overdracht gedrukt, na iets meer dan een uur terug gaan zien en hij stond op het volgende scherm. Maar in de hoofding zag ik dat er 117 foto's waren ge-upload, wat is er gebeurd met de rest? Ik heb toen de foto's eens bekeken en zag dat die van de eerste keer er ook nog inzaten, die heb ik dus gedelete. Gevolg, nog 72 foto's waren ge_upload. => dus niet gelukt.
    * derde keer, heb ik alles geselecteerd (buiten die 72) en op overdracht gedrukt, na 10 foto's ging de upload balk niet meer verder. Na een klein 5 minuutje heb ik de sessie dan maar gesloten. => dus niet gelukt.

    Dus nu ga ik straks verder doen, en dan hoop ik dat die 82 foto's er nog staan. Maar aan wat kan het probleem liggen? Is er misschien een setting die niet juist zou staan? Nadat die ActiveX wijzigingen had gedaan heb ik de pc gewoon terug laten opstarten zoals gevraagd.

    Dit is de mail die ik heb gestuurd naar foto.com, momenteel heb ik nog geen reactie gekregen. Misschien heeft iemand van jullie al hetzelfde voor gehad? (Bij het zoeken naar foto.com heb ik 1 iemand gezien die ongeveer dezelfde problemen had gehad)
    Alvast vreindelijk bedankt hoor
    Nikon D90 + Canon Powershot G3

  • #2
    Re: Upload problemen bij foto.com

    heb (nog) geen ervaring met foto.com, maar weet wel uit het verleden dat bij doorsturen van foto's via het internet, je best geen al te grote volumes gebruikt..

    doe het per 50 ofzo hé, moet je om de zoveel tijd eens op een knopke drukken.. ook niet zo moeilijk hé.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Re: Upload problemen bij foto.com

      heb ook problemen bij het uploaden van meerdere foto's naar fotopic of naar fotocom, zelfs via Leap FTP, denk dat het aan de telenet modem ligt, connection aborted is geen nieuws voor mij, heb nogmaals telenet gecontacteerd en hoop een andere modem te krijgen omdat de situatie zich eerder onregelmatig voordoet is het moeilijk hen te overtuigen;
      D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
      Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
      en ewa flitsspeelgoed

      Comment


      • #4
        Re: Upload problemen bij foto.com

        Oorspronkelijk geplaatst door tom314
        heb (nog) geen ervaring met foto.com, maar weet wel uit het verleden dat bij doorsturen van foto's via het internet, je best geen al te grote volumes gebruikt..

        doe het per 50 ofzo hé, moet je om de zoveel tijd eens op een knopke drukken.. ook niet zo moeilijk hé.
        Dit zal ik zeker eens proberen.
        Gisteren was ik rond 18h00 opnieuw begonnen en de 82 foto's stonden er nog. Had toen de resterende 303 geselecteerd en het is goed gegaan tot 232 of zo. Dus straks moet ik er nog een 80 doen. Maar zeker bedankt voor de tip.
        Nikon D90 + Canon Powershot G3

        Comment

        Working...
        X