Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback of Tegoed?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Cashback of Tegoed?

    Onlangs een R5 gekocht. Hiervoor heb ik een Cashback van 225euro of een Canon tegoed van 550euro.
    Naar mijn mening is het wel de moeite vind ik om voor een tegoed te gaan. De vraag is enkel, hoe wordt dat verder verwerkt?
    Vind daar niet zo gemakkelijk informatie over.
    Gekocht in de Fnac (erkende canon dealer).
    Kan ik dan gewoon in de Fnac bv een lens gaan kopen, krijg ik dan die korting ter plaatse?

    Heeft iemand daar al ervaring mee?

    Groetjes
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

  • #2
    Re: Canon Cashback of Tegoed?

    Voor zover ik weet worden in beide gevallen het bedrag gewoon op uw rekening gestort na aankoop en na het volgen van de procedure.

    Comment


    • #3
      Re: Canon Cashback of Tegoed?

      Comment


      • #4
        Re: Canon Cashback of Tegoed?

        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Voor zover ik weet worden in beide gevallen het bedrag gewoon op uw rekening gestort na aankoop en na het volgen van de procedure.
        Klopt, bij tegoed heb je wel maar tijd tot 31 januari 2022.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Canon Cashback of Tegoed?

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Voor zover ik weet worden in beide gevallen het bedrag gewoon op uw rekening gestort na aankoop en na het volgen van de procedure.
          Inderdaad, maar om € 550 terug te krijgen moet je effectief een Canon lens kopen in dezelfde winkel voor 31 januari 2022.
          Een aantal RF lenzen zijn niet op voorraad, bestel dus op tijd wat je wil hebben.

          Comment


          • #6
            Canon Cashback of Tegoed?

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Inderdaad, maar om € 550 terug te krijgen moet je effectief een Canon lens kopen in dezelfde winkel voor 31 januari 2022.
            In dezelfde winkel? [emoji848]
            Is dat veranderd?
            Vroeger was dit altijd als je een tweede deelnemend product kocht maar dat moest niet specifiek in dezelfde winkel zijn.
            Tenzij ik er over kijk, zie ik daar niets van vermeld.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Canon Cashback of Tegoed?

              Een "Cashback" is een bon die je moet indienen en het tegoed wordt later op uw rekening gestort.
              In mijn geval was dit een sticker op de doos die ik moest opsturen naar Canon België.
              Een "Te Goed" is een bewijs die je wordt toegestuurd waarmee je bij je volgende aankoop het bedrag, vermeld op je bewijs, in mindering zal gebracht worden.
              Er word in dit geval dus niks op uw rekening gestort.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Canon Cashback of Tegoed?

                Ik heb de volle prijs van de lens betaald en ze volgens de procedure geregisteerd, het tegoed van € 550 zal mij later worden terugbetaald.

                Dat van die zelfde winkel zal ik gedroomd hebben...

                Comment


                • #9
                  Re: Canon Cashback of Tegoed?

                  Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                  Dat van die zelfde winkel zal ik gedroomd hebben...
                  Ik heb ook gezien bij een aantal winkels dat erbij stond dat die lens dan ook in dezelfde winkel aangekocht moest worden....(bv kamera-express)
                  Ik vermoed dat die winkels dit er zelf bijzetten om de klant bij hen te laten aankopen maar dat het Canon niets uitmaakt waar je de volgende lens koopt...

                  Ik heb geen gebruik gemaakt van dat aanbod omdat er bijna niets in stock was van RF lenzen... Ga er misschien spijt van krijgen want 550,- eur is toch niet niks...
                  Hopelijk tegen september terug wat acties...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon Cashback of Tegoed?

                    In plaats van voor onbepaalde tijd te wachten op de RF 24-105 f:4 als "kitlens" en op het einde toch nog iets te moeten kopen dat niet echt was wat ik wou heb ik meteen de RF 24-240 gekocht.
                    Nog nooit een superzoom gehad maar de kritieken vielen erg mee, en mijn eerste ervaringen bevestigen het.
                    Als ik het geld terugkrijg zal ze maar € 400 hebben gekost, dat is ze wel waard.
                    Ik heb nu tijd om uit te zoeken welke van mijn bestaande lenzen het goed doen en wat ik nog nodig heb.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon Cashback of Tegoed?

                      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                      In plaats van voor onbepaalde tijd te wachten op de RF 24-105 f:4 als "kitlens" en op het einde toch nog iets te moeten kopen dat niet echt was wat ik wou heb ik meteen de RF 24-240 gekocht.
                      Nog nooit een superzoom gehad maar de kritieken vielen erg mee, en mijn eerste ervaringen bevestigen het.
                      Als ik het geld terugkrijg zal ze maar € 400 hebben gekost, dat is ze wel waard.
                      Ik heb nu tijd om uit te zoeken welke van mijn bestaande lenzen het goed doen en wat ik nog nodig heb.
                      Ik heb er ook al wat reviews over gelezen en die is idd. beter dan je zou verwachten...
                      Ik heb niets meer van lenzen/camera's op de moment maar vind de R5 nog steeds de beste optie... Misschien zie ik teveel naar de testresultaten ivm een goeie lens te vinden...
                      De RF 15-35/2.8 is een goeie keuze, enkel duur en zwaar... Een goeie prime zoals de Nikon Z 20mm/1.8 mis ik nog...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon Cashback of Tegoed?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Een "Cashback" is een bon die je moet indienen en het tegoed wordt later op uw rekening gestort.
                        In mijn geval was dit een sticker op de doos die ik moest opsturen naar Canon België.
                        Een "Te Goed" is een bewijs die je wordt toegestuurd waarmee je bij je volgende aankoop het bedrag, vermeld op je bewijs, in mindering zal gebracht worden.
                        Er word in dit geval dus niks op uw rekening gestort.
                        Hoe lang is dat al geleden Luc ?
                        vroeger moest je dit inderdaad uitknippen en naar Canon sturen
                        De laatste jaren is dat gewoon je serienummer met verdere gegevens invullen op de voorziene cashbackpagina van Canon
                        En na goedkeuring, waarvan je eerst een mail krijgt, wordt daarna netjes het geld op je rekening gestort

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon Cashback of Tegoed?

                          Hey mannen, dank jullie wel voor de leuke informatieve reacties!
                          Een bijkomende vraag. Jullie spreken allemaal van lenzen?

                          Bij mij op de Canon site staat er Canon producten.
                          Bij deze had ik heel veel interesse in bv de Battertgrip BG-R10 en eventueel een extra batterij. Allebei Canon producten.
                          Of is dat dan niet mogelijk? Ik vind hier niet direkt iets van terug.

                          Bij mijn weten zou dit moeten kunnen toch?

                          Ik heb bij CPS mijn producten geregistreerd.
                          Nog geen mail gehad over cashbback of tegoed.

                          groetjes
                          Yannick Desmet 2021
                          yannickdesmet.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon Cashback of Tegoed?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                            Hey mannen, dank jullie wel voor de leuke informatieve reacties!
                            Een bijkomende vraag. Jullie spreken allemaal van lenzen?

                            Bij mij op de Canon site staat er Canon producten.
                            Bij deze had ik heel veel interesse in bv de Battertgrip BG-R10 en eventueel een extra batterij. Allebei Canon producten.
                            Of is dat dan niet mogelijk? Ik vind hier niet direkt iets van terug.

                            Bij mijn weten zou dit moeten kunnen toch?

                            Ik heb bij CPS mijn producten geregistreerd.
                            Nog geen mail gehad over cashbback of tegoed.

                            groetjes
                            Met CPS heeft dit niets te maken.

                            Je moet registreren op een speciale site "zomerpromo". Je krijgt dan een login enz...

                            https://canon-summer-benelux-2021.sa..._be/customers/
                            Last edited by palombian; 2 augustus 2021, 17:05. Reden: link

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon Cashback of Tegoed?

                              Alle info staat hier: https://nl.canon.be/summerpromo/
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X