Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grashopper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grashopper

    Tijd om mijn tweede foto te delen. Bedankt om te kijken en feedback te geven.
    [IMG]Grashopper by Suzanne Geets, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Grashopper

    knap qua pose en scherpte(diepte) ; misschien een beetje harder afwerken, gelet op de zw/w afwerking ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Grashopper

      Om één of andere reden is er een onweerstaanbare drang om te "bewerken". Ofwel fotografeer je ofwel maak je digital images De grasshopper (Caine are you there ?) aka sprinkhaan wordt er niet beter van daar er geen betere interpretatie mogelijk is door het laten wegvallen van de (kleur) dimensie.
      Mijn eerlijk advies=: laat dat


      YMMV
      Vanuit een technisch standpunt: het contrast is verkeerd: er zit geen zwart in.
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Grashopper

        Smaken verschillen, mij bevalt dit juist wel. Iets meer pit mag.
        Temidden van alle perfecte of dan toch bijna perfecte insectenfoto's die we de laatste tijd te zien krijgen is dit een fraaie eigen benadering.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Grashopper

          Dankjewel voor jullie reacties. Smaken verschillen inderdaad en ik vind persoonlijk dat deze wel iets had. Jullie hebben volkomen gelijk wat het zwart betreft, ik ga de foto nog eens aanpassen. En of we het nu allemaal eens zijn of niet ik leer in ieder geval veel bij door jullie reacties en dat is mijn bedoeling. ��

          Comment


          • #6
            Re: Grashopper

            Voor mij maakt de fotograaf een keuze in welke stijl of vorm een beeld wordt gemaakt (gecreëerd), zo hebben we door de eeuwen heen verschillende genres zien opduiken, de enig echte waarheid is "je houdt ervan of niet" die is evenzo voor eten, dranken, materialen en alles wat rondom ons leeft maar het is een materie waarover nog lang zal gedebatteerd worden en dat is eigen aan de mens. Ik heb niets tegen zwartwit, ben er ook mee geboren, doch deze foto had naar mijn visie wel ietsje meer contrast mogen krijgen, vind hem nu te grijs. De compo is goed alsook de close-up.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Grashopper

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Voor mij maakt de fotograaf een keuze in welke stijl of vorm een beeld wordt gemaakt (gecreëerd), zo hebben we door de eeuwen heen verschillende genres zien opduiken, de enig echte waarheid is "je houdt ervan of niet" die is evenzo voor eten, dranken, materialen en alles wat rondom ons leeft maar het is een materie waarover nog lang zal gedebatteerd worden en dat is eigen aan de mens. Ik heb niets tegen zwartwit, ben er ook mee geboren, doch deze foto had naar mijn visie wel ietsje meer contrast mogen krijgen, vind hem nu te grijs. De compo is goed alsook de close-up.
              Dankjewel G.R, ik ben het volledig met je eens. (over de hele lijn)

              Comment


              • #8
                Re: Grashopper

                Suzanne....dit is een heel mooie benadering, eens out of the box gedacht, de omzetting naar zwart-wit is hier gedurfd en goed gekozen doch wel iets meer pit (lees contrast) erin zou je beeld nog meer ten goede komen. Knap gedaan
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment


                • #9
                  Re: Grashopper

                  Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
                  Suzanne....dit is een heel mooie benadering, eens out of the box gedacht, de omzetting naar zwart-wit is hier gedurfd en goed gekozen doch wel iets meer pit (lees contrast) erin zou je beeld nog meer ten goede komen. Knap gedaan
                  Dank je Katrien, ik neem je tip mee

                  Comment


                  • #10
                    Re: Grashopper

                    Ben wel benieuwd naar de kleurversie, voor mij is de natuur niet zw/wt.
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Grashopper

                      Mooie uitvoering.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Grashopper

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        Mooie uitvoering.
                        grt,bouk.
                        Dank je Bouk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Grashopper

                          Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                          knap qua pose en scherpte(diepte) ; misschien een beetje harder afwerken, gelet op de zw/w afwerking ?
                          exactly my thoughts, zowel qua complimenten als qua iets hardere afwerking.
                          maar overall heel mooi hoor!
                          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                          Comment


                          • #14
                            Re: Grashopper

                            Iedereen bedankt voor jullie feedback

                            Comment


                            • #15
                              Re: Grashopper

                              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                              Ben wel benieuwd naar de kleurversie, voor mij is de natuur niet zw/wt.
                              ik volg !!! grts Jozef
                              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                              Comment

                              Working...
                              X