Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

    Ik dacht eraan eens een dag of 2 Hasselt te bezoeken met mijn 14j dochter, lijkt mij leuke stad met moderne winkels, Hawaiian pokébowl, terrasjes...enz. Meestal kijken wij voor iets niet te duur en modern, zoals Ibis. Hebben jullie tips qua hotels of bezienswaardigheid of leuk Thais/Italiaans of ander resto? Die Japanse tuin daar hebben we al eens bezocht.

  • #2
    Re: Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Ik dacht eraan eens een dag of 2 Hasselt te bezoeken met mijn 14j dochter, lijkt mij leuke stad met moderne winkels, Hawaiian pokébowl, terrasjes...enz. Meestal kijken wij voor iets niet te duur en modern, zoals Ibis. Hebben jullie tips qua hotels of bezienswaardigheid of leuk Thais/Italiaans of ander resto? Die Japanse tuin daar hebben we al eens bezocht.
    Pralines bij Boon gaan kopen 😋😋😋
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Pralines bij Boon gaan kopen [emoji39][emoji39][emoji39]
      Da’s uw lievelingsverblijf zeker? [emoji23]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

        Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
        Ik dacht eraan eens een dag of 2 Hasselt te bezoeken met mijn 14j dochter, lijkt mij leuke stad met moderne winkels, Hawaiian pokébowl, terrasjes...enz. Meestal kijken wij voor iets niet te duur en modern, zoals Ibis. Hebben jullie tips qua hotels of bezienswaardigheid of leuk Thais/Italiaans of ander resto? Die Japanse tuin daar hebben we al eens bezocht.
        Hotels in Hasselt. Of ze leuk zijn? Ik zou het niet weten. Daar ik in Hasselt woon, hoef ik er niet op hotel te gaan.

        Misschien ook leuk om te bezoeken met je dochter.
        Jenevermuseum

        Of het modemuseum.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #5
          Re: Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Da’s uw lievelingsverblijf zeker? [emoji23]
          Ge moogt er zeker van zijn
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

            Tasty Bowl is een goed Thais restaurantje

            Tasty Bowl is gelegen op de Fruitmarkt in Hasselt. Zowel geschikt voor een snelle hap, als een gezellig etentje met vrienden. Afhalen is ook mogelijk.


            Abdij van Herkenrode om te bezoeken. Je hebt daar ook een mooie wandeling die langs de lavendelhoeve gaat. Die staan nu in bloei.

            Comment


            • #7
              Re: Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

              Ik had hier nog ecocheques en dacht eraan een bongobon voor 1 nacht te kiezen (normaal gebruik ik die altijd voor NL/Duitsland, vorig jaar naar Walibi NL + Groningen geweest, maar nu rode zone) of Phantasialand + nog iets.
              Een vriend zegt dat hij nooit overnacht in België, Hasselt lijkt wel in 1 dag te doen, denk dat ik m'n ecocheques zal sparen en volgend jaar eens terug naar daar gaan, als alles wat afgekoeld is.
              We zijn al 20/7 morgen, bijna in de helft, de zomer vliegt voorbij, tijd dat het hier eens een hittegolf wordt zoals in de rest van Europa na die overstromingen...

              Welke parking is trouwens betaalbaar of gratis voor Hasselt, zo dicht mogelijk bij het centrum ?

              Comment


              • #8
                Re: Jullie favoriete betaalbaar hotelletje/tips Hasselt?

                P Quartier Bleu aan de kanaalkom is de goedkoopste in Hasselt.
                P Koning Boudewijn is gratis maar je moet wat verder stappen.

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment

                Working...
                X