Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eredoctoraten voor fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eredoctoraten voor fotografen

    Dirk Braeckman en Stephan Vanfleteren ontvangen op 3 augustus een eredoctoraat van de VUB.

  • #2
    Re: Eredoctoraten voor fotografen

    Wow! Top!

    Comment


    • #3
      Re: Eredoctoraten voor fotografen

      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Dirk Braeckman en Stephan Vanfleteren ontvangen op 3 augustus een eredoctoraat van de VUB.
      Goeie genade, elke "hond met hoed op" is nu goed genoeg voor een eredoctoraat? Binnenkort kun je eredoctoraten kopen in Taiwan! oeps, dat kan je nu al! 't Is eigenlijk een regelrechte belediging voor iedereen die moet wroeten om een doctoraat te halen aan een universiteit! wat een godsamme ontluistering!

      Comment


      • #4
        Re: Eredoctoraten voor fotografen

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Goeie genade, elke "hond met hoed op" is nu goed genoeg voor een eredoctoraat? Binnenkort kun je eredoctoraten kopen in Taiwan! oeps, dat kan je nu al! 't Is eigenlijk een regelrechte belediging voor iedereen die moet wroeten om een doctoraat te halen aan een universiteit! wat een godsamme ontluistering!
        Ik heb niet de indruk dat jij begrijpt wat de betekenis is van een eredoctoraat en waarom het uitgereikt wordt.
        En eigenlijk verwondert mij dat helemaal niet.
        Last edited by pol parasol; 23 juni 2021, 15:39.

        Comment


        • #5
          Re: Eredoctoraten voor fotografen

          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Ik heb niet de indruk dat jij begrijpt wat de betekenis is van een eredoctoraat en waarom het uitgereikt wordt.
          En eigenlijk verwondert mij dat helemaal niet.
          tussen niet begrijpen en een realiteit is er toch nog een verschil zeker daar U zomaar poneert dat men een en ander niet zou begrijpen... er is toch een duidelijk verschil tussen het "gewroet" om een doctoraat te halen en het "geven" van een eredoctoraat...voor de modale burger is een eredoctoraat "gelijk" aan een doctoraat maar dat zult U wel niet begrijpen...
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Eredoctoraten voor fotografen

            Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
            Ik heb niet de indruk dat jij begrijpt wat de betekenis is van een eredoctoraat en waarom het uitgereikt wordt.
            En eigenlijk verwondert mij dat helemaal niet.
            LMAO! ... how about: een nutteloos doekje voor het bloeden! ... na bijna 40 jaar wetenschappelijk onderzoek in academisch milieu weet ik verdorie bijzonder goed wat voor nutteloze rommel het is, en de pippos die er een krijgen, proficiat met de gebakken lucht! compleet ridicuul! ... eat your heart out! djeezes! men kan even goed een eredoctoraat geven aan een koffiemerk omdat het al 40 jaar hetzelfde smaakt. je hebt duidelijk geen idee van wat je poneert en hoe het de waarde van een echt doctoraat naar de filistijnen helpt! je hebt mogelijk zelfs niet eens begrepen wat ik schreef! maar laat maar zo ... de discussie is net zoveel waard als dat eredoctoraat! zilch!
            Edit: FYI ik heb de tijd nog gekend toen men eredoctoraten uitreikte aan mensen met een lang lopende wetenschappelijke en/of humanitaire verdienste, die zijn nu schijnbaar van de aardbodem verdwenen ... vandaar het "om het even wat" ... eigenlijk verbaast de dunne spoeling mij niet eens ...
            Last edited by Guest41; 23 juni 2021, 16:26.

            Comment


            • #7
              Re: Eredoctoraten voor fotografen

              Ach.. er is toch nog altijd het "onderscheid" tussen een facultair ED en een ander (centraal gekozen) ? De eerste categorie is wat ze altijd was (al is enig netwerken er meestal wel bij... altijd al geweest...). In de laatste categorie is er de laatste 20 jaar (of langer ?) duidelijk een evolutie richting kunst en cultuur. Wat dat betreft waren onze koningen misschien voorlopers bij het uitreiken van adellijke titels en eretekens

              Maar ja, die er het meest van wakker liggen zijn zij die er geen gekregen hebben (denk ik) ?

              Maar als iemand er trots op is, dan is daar niks mis mee

              Ik maak me er niet druk in, éénmalig een paar regels in de krant en voor de rest de schuif in tot de boedelruiming....

              Comment


              • #8
                Re: Eredoctoraten voor fotografen

                Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                Ik heb niet de indruk dat jij begrijpt wat de betekenis is van een eredoctoraat en waarom het uitgereikt wordt.
                En eigenlijk verwondert mij dat helemaal niet.
                Geheel met u eens.

                Comment


                • #9
                  Re: Eredoctoraten voor fotografen

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  LMAO! ... how about: een nutteloos doekje voor het bloeden! ... na bijna 40 jaar wetenschappelijk onderzoek in academisch milieu weet ik verdorie bijzonder goed wat voor nutteloze rommel het is, en de pippos die er een krijgen, proficiat met de gebakken lucht! compleet ridicuul! ... eat your heart out! djeezes! men kan even goed een eredoctoraat geven aan een koffiemerk omdat het al 40 jaar hetzelfde smaakt. je hebt duidelijk geen idee van wat je poneert en hoe het de waarde van een echt doctoraat naar de filistijnen helpt! je hebt mogelijk zelfs niet eens begrepen wat ik schreef! maar laat maar zo ... de discussie is net zoveel waard als dat eredoctoraat! zilch!
                  Edit: FYI ik heb de tijd nog gekend toen men eredoctoraten uitreikte aan mensen met een lang lopende wetenschappelijke en/of humanitaire verdienste, die zijn nu schijnbaar van de aardbodem verdwenen ... vandaar het "om het even wat" ... eigenlijk verbaast de dunne spoeling mij niet eens ...
                  De toon en de woordkeuze van uw betoog, dragen niet bij tot een beter begrip voor uw standpunt.
                  https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eredoctoraten voor fotografen

                    Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
                    De toon en de woordkeuze van uw betoog, dragen niet bij tot een beter begrip voor uw standpunt.
                    speelt geen rol ... de meesten hier snappen de essentie sowieso niet!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eredoctoraten voor fotografen

                      Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
                      De toon en de woordkeuze van uw betoog, dragen niet bij tot een beter begrip voor uw standpunt.
                      Oh, geen acht op slaan.

                      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                      speelt geen rol ... de meesten hier snappen de essentie sowieso niet!
                      Je acht je wel een hele grote piet hé.
                      Neerbuigend doen tegenover "de meeste" BD leden.
                      Arrogant als geen ander, man ik heb haast medelijden met jou.
                      Je moet je wel heel eenzaam voelen.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eredoctoraten voor fotografen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Oh, geen acht op slaan.



                        Je acht je wel een hele grote piet hé.
                        Neerbuigend doen tegenover "de meeste" BD leden.
                        Arrogant als geen ander, man ik heb haast medelijden met jou.
                        Je moet je wel heel eenzaam voelen.
                        Om Wim.Vanmaele te parafrazeren ... "koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt ..." ... il n'y a que la vérité qui blesse ... voor al de keren dat ik hier de moeite heb gedaan om zaken uit te leggen, man man het sop is niet eens een rotte kool waard, ver over de meeste koppen heen, live with it! .. en eenzaam? get a real life dude!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eredoctoraten voor fotografen

                          Uw antwoord is een ode aan uw scherpzinnige uitspraken, voor de rest ....................................
                          Enfin ja, ik heb het liever van u te horen dan van iemand met zijn volle verstand.
                          Beleefdheid staat ook niet op uw vege lijf geschreven blijkbaar.
                          Last edited by Red Falcon; 24 juli 2021, 10:46. Reden: beetje aangepast, zin verolledigen enz.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eredoctoraten voor fotografen

                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            Om Wim.Vanmaele te parafrazeren ... "koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt ..." ... il n'y a que la vérité qui blesse ... voor al de keren dat ik hier de moeite heb gedaan om zaken uit te leggen, man man het sop is niet eens een rotte kool waard, ver over de meeste koppen heen, live with it! .. en eenzaam? get a real life dude!
                            Het gaat 'm over de manier waarop je steeds je zegje doet, niet wat je zegt want dat klopt meestal deels wel

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eredoctoraten voor fotografen

                              Kijk eens naar de foto's van Dirk Braeckman op zijn website. Moest hij die hier anoniem publiceren, dan zou ik het commentaar van Bouk wel eens willen lezen!
                              https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                              Comment

                              Working...
                              X